اخبار

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه:کرمانشاه در رتبه بندی پژوهشی رتبه سوم کشوررا به خود اختصاص داد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه:کرمانشاه در رتبه بندی پژوهشی رتبه سوم کشوررا به خود اختصاص داد
رتبه سوم پژوهشی کشور به کرمانشاه رسید

     معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پرشکی که در مراسم خیر مقدم به دانشجویان ارشد و ph.d پذیرفته سال تحصیلی جدید دانشکده بهداشت، به ایراد سخن پرداخت گفت: در رتبه بندی پژوهشی اخیر وزارت متبوع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست در بین 24دانشگاه تیپ 2کشور رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و این افتخار بزرگ نتیجه تلاش پژوهشگران این دانشگاه است که برای ارتقای دانشگاه و نظام سلامت به  تحقیقات  و چاپ مقالات با کیفیت خود همت کرده اند.

دکتر حمزه افزود: بررسی ها نشان داده است دانشگاه ها و کشورهایی موفق بوده اند که مشکلات خود را در زمینه های مختلف برطرف سازند که با اهمیت دادن به تحقیق و انجام پژوهش های بنیادی نتایج مناسبی بدست آورده اند و بر همین اساس وزارت متبوع و دانشگاه علوم پرشکی کرمانشا با بستر سازی مناسب و ایجاد زیر ساخت های لارم فرصت مناسبی در اختیار پژوهشگران گذاشته است که با انجام تحقیقات با کیفیت رافع کمبودهای جامعه باشند .

امروز پژوهشگرانی موفق به گسب امتیازات بالا می شوند که با اساتید مجرب دانشگاه های صاحب نام داخلی و خارجی و ژورنال های معتبر در تعامل باشند ،امروز به کمیت مقالات توجه نمی شود و کیفیت در اولویت قرار گرفته است  .

وی اشاره کرد: ما اساتیدی داریم که با ژورنال هایی در تعامل هستند با If  بالا و این در امر ارتقاء شخص پژوهشگر و دانشگاه تأثیر فراوان دارد .

وی به دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند و پژوهشگران اعلام کرد ما در اقدام اخیر به اصلاح میزان پرداختی پاداش مقالات پرداختیم و اگر با ژورنالهای معتبر در ارتباط و مقالات با کیفبت به چاپ برسانند پاداش خیلی ببشتری نسبت به قبل دریافت خواهند کرد و این دانشگاه در راستای رسیدن با اهداف مد نظر وکسب رتبه بالا تر فرصت مناسب برای محققان فراهم کرده است .

در پایان این مراسم دانشجویان دانشکده بهداشت که در مقطع ارشد و دکترای تخصصی سالجاری در این دانشگاه و سایردانشگاه ها پذیرفته شده اند  با دریافت هدایایی مورد تشویق قرار گرفتند.
عکس

۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۲۹
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید