اخبار

هم اندیشی گروه های آموزش بهداشت وارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و معاونت امور بهداشتی دانشگاه برگزار شد

جلسه هم اندیشی گروه های آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و معاونت امور بهداشتی دانشگاه به هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتربین این دو حوزه آموزشی و اجرایی - عملیاتی ونیز نیاز جامعه به خدمات با کبفبت و کارشناسی شده تشکیل شد.

جلسه هم اندیشی گروه های آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و معاونت امور بهداشتی دانشگاه به هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتربین این دو حوزه آموزشی و اجرایی - عملیاتی ونیز نیاز جامعه به کارشناسان زبده و با دانش  وگرفتن خدمات با کبفبت و کارشناسی شده تشکیل شد.

 در این جلسه موضوعاتی از قبیل ارتقاء آموزش های خود مراقبتی،خود مراقبتی سازمانی ،تربیت دانشجو به هدف داشتن بار علمی به عنوان سفیران سلامت خانواده،آموزش نحوه کاهش اضطراب و استرس،مشارکت در عملی شدن کارورزی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد،برکزاری کارگاه های آموزشی مشترک وسامان دهی رسانه های آموزشی در جهت بهره منی بیشتر هردو حوزه از مطالب آنان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 در این چلسه دکتر حسین اشتریان مدیر گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت گفت: تدریس در مراکز آموزشی بیشتر به صورت تئوریک صورت می پذیرد و اگر حوزه های اجرایی با مراکز آموزشی فعالیت های مشترکی در راستای افزایش توان علمی دانشجویان داشته باشند ،قطعا دانشحویانی فارغ التحصیل می شوند که مشکلات جامعه را ملموس تر درک خواهند کرد و راهکارهای لازم را برای مقابله با بحران درخواست خواهند داد که در آن صورت استاد وظیفه ی تهیه مطالب مورد نیاز را خواهد داشت.

 در ادامه جلسه خانم دکتر سارا شاه آبادی مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت امور بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: معاونت بهداشتی که رسالت تأمین بخش عظیمی از سطح سلامت جامعه را عهده دار است،اجرای موفق و مفید امورات مربوطه با همکاری اساتید و دانشجویان ارشد و دکترای تخصصی مراکز آموزشی اثربخش تر می داند و به همین منظور قصد دارد میزان  تعامل و همکاری خود را با مراکز آموزشی افزایش دهد.

در این جلسه اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت وکارشناسان معاونت امور بهداشتی پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان داشتند و تنظیم تفاهم نامه همکاری و پشتکار و پیگیری مستمربرای اجرای آن  را از نیاز های مهم رسیدن به این هدف دانستند. 

۱۹ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید