اخبار

نشست مشترک مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و دانشکده بهداشت برگزار شد

آب و فاضلاب

نشست مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و دانشکده بهداشت در دانشکده برگزار شد

جلسه مشترک مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و دانشکده بهداشت با حضور مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب  به همراه معاونان ومدیران و رئیس دانشکده بهداشت،معاونان و گروه آموزشی مهندسی بهداشت محیط برگزار و در مورد افزایش تعامل و همکاری و انجام طرح های سلامت محوروعام المنفعه مشترک تأکید شد.

در این جلسه رئیس دانشکده بهداشت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگاه دوران 8 سال جنگ تحمیلی وگرامی داشت آغاز سال تحصیلی جدید؛ در مورد پیشرفت های علمی و تحقیقاتی دانشکده بهداشت، کسب افتخارات و امتیاز های استانی و کشوری سخن گفت و اظهار داشت: توسعه فضاهای فیزیکی،تجهیز آزمایشگاه ها به دستگاه های مدرن،افزایش تعداد اعضای هیئت علمی توانمند،افزایش رشته های تحصیلی مقاطع مختلف،ارتقاء مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر بر سلامت مستقر در دانشکده وپتانسیل موجود برای تعامل دانشکده با سازمان های سلامت محور و بویژه شرکت آب و فاضلاب می تواند در بسیاری از موارد گره گشا و مؤثر باشد و ما اعلام می کنیم برای ارائه خدمت به جامعه تمام توان خود را بکار می گیریم و در کنار شرکت آب و فاصلاب تلاش خواهیم نمود تا بر سلامت آب بیفزائیم.

 دکتر یحیی  پاسدار، دانشگاه را محل آموزش مدیران و سازمان ها را محل آزمایش برای اجرای عملیاتی امور خواند و ممزوج شدن این دو مرکز را برای پویایی در ارائه خدمات به مردم مطلوب دانست.

وی در ادامه به طرح کوهورت روانسر با 13 هزار نفر تحت پوشش اشاره و دیتا بیس های آن را برای سازمان های سلامت محور که مشتاق همکاری باشند بسیار عالی خواند.

ساخت و تجهیز تصفیه خانه دانشکده بهداشت که چند سالی است فاضلاب دانشکده و بیمارستان فارابی را تصفیه و آب آن برای فضای سبز و درختان محوطه مصرف می شودیکی دیگر از کارهای موثر دانشکده برشمرد  و اعلام آمادگی کرد که در صورت مشارکت شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح های بزرگ شهری در این زمینه ما با تمام توان در همکاری حاضر خواهیم بود.

مسئول دفتر ارتباط با صنعت و اعضای گروه بهداشت محیط دانشکده نیز در سخنانی مشکلات و توانمندی های موجود و راه های همکاری را بیان نمودند .

در ادامه چلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  استان کرمانشاه با اشاره به به وظایف و دغدغه های شرکت اب و فاضلاب و بویژه در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و زلزله و نیاز به اطلاعات و دیتا بیس های به روزف از افزایش و ارتقاء تعامل و همکاری بین بخشی استقبال و اظهار نمود آب به عنوان مابه حیات نیاز به مراقبت های اصولی  و کارشناسی دارد و برای این امر توجه به  دانش و آگاهی و استفاده از توانمندی های اساتید دانشگاه و دانشجویان می تواند سازمان ما را یاری کند ولی آنچه به نظر می رسد این است که پروپوزال  و چاپ مقالات به تنهایی نمی تواند مشکلی را حل کند و نیاز است پرو پوزال ها مهندسی معکوس شوند تا با نیاز ها و کمبود ها هماهنگ و همسو شوند و خروجی های آنها بتواند در کار سازمانها دخیل شود که این همان نیاز به تعامل را می طلبد.

مهندس تخت شاهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلای افزود: در پیگیری های صورت گرفته  ان شاء ا...اعتبار 1000 میلیارد ریالی از بانک جهانی به شرکت آب و فاضلاب استان اختصاص خواهد یافت که در دستور کار دولت است و در صورت تحقق امر دانشگاه علوم پزشکی می تواند با گزینه های آموزشی، پیشنهادهای نو و خلاقانه،همکاری و مشارکت در طرح ها ما را یاری نماید.

مهندس تخت شاهی تعامل،هم افزایی و استفاده از خرد جمعی را برای حل مشکلات و ارتقاء و توسعه مهم و اثر بخش خواند و بر همکاری با دانشکده تأکید نمود و عقد تفاهم نامه در زمینه همکاری ها را پیشنهاد داد.

  

 

 

۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید