اخبار

رئیس دانشگاه : اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه کاره است

رئیس دانشگاه : اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه کاره است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اولویت دانشگاه را تکمیل پروژه‌های نیمه کاره دانست و تصریح کرد: عمده مسائلی که باعث توقف پروژه‌ها شده مسائل حقوقی و مالی است.

دکتر محمودرضا مرادی روز یکشنبه در جلسه هیات امنا مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) افزود: بیمارستان امام رضا (ع) با وجود بخش‌های متنوع در بحث پیوندها و سرطان جایگاه ارزشمندی در غرب کشور دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باتاکید براینکه نباید بیمار برای درمان از کرمانشاه خارج شود، گفت: مراکز درمانی استان باید محل ارجاع بیماران استان‌های اطراف هم باشد.

او با اعلام اینکه در این مرکز ۲۰ اتاق عمل وجود دارد و روزانه ۷۰ تا ۸۰ عمل جراحی انجام می‌شود که ظرفیت افزایش تعداد اعمال جراحی را دارد، گفت: سعی داریم بخش جراحی چشم را در اتاق عمل این بیمارستان فعالتر کنیم.

در ادامه این نشست رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه این مرکز ۷۵۴ پرستار دارد، گفت: در مقایسه با استانداردها با کمبود ۱۴۷ نیروی پرستار روبرو هستیم.

دکتر علی سروش، همچنین با بیان اینکه حدود ۸۶۸ میلیارد ریال از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم، افزود: ۴۰۴ نفر نیروی طرحی داریم و ماهیانه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و مزایای نیروهای شرکتی و طرحی پرداخت می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در اواخر آبان امسال مرکز سوانح و سوختگی راه اندازی خواهد شد و پس از مرکز استروک سنتر و مرکز جامع سرطان، ساخت فضایی برای پاویون اساتید به عنوان آخرین پروژه بیمارستان در نظرگرفته شده است.

 

۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید