اخبار

لیست اولیه منتخبان فناوری دانشگاه

لیست اولیه منتخبان فناوری دانشگاه

ضمن تشکر از تمامی پژوهشگران و فناوران دانشگاه که با تلاش و پشتکار خود موجب ارتقا سطح فناوری دانشگاه در میان 56 دانشگاه کشور شده اند، به اطلاع می رساند که انتخاب افراد برگزیده در حیطه های مختلف فناوری براساس شاخص های شفاف و مورد تایید شورای فناوری صورت گرفت است. لیکن با توجه به آنکه معیار امتیازدهی مدارک وصول شده به مدیریت توسعه فناوری دانشگاه می باشد و با توجه به درخواست همکاران، فناوران می‌توانند اعتراضات و مدارک جدید خود را تا روز شنبه شنبه 23 آذر ماه سال جاری به این مدیریت ارسال نمایند. همچنین جهت شفافیت بیشتر جزییات نحوه بررسی ها در زیر آورده شده است که خواهشمند است توجه فرمایید:
مخترع برتر: در این زمینه تنها اختراعاتی که مورد تایید مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گرفته اند و زمان ثبت اظهارنامه آنها در بازه زمانی اعلام شده قرار دارد مورد نظر قرار گرفته‌اند. جهت بررسی موارد می توانید به آدرس http://ipm.ssaa.ir/Search-Invention مراجعه کنید.

فعال برتر ارتباط با صنعت: امتیازهای در نظر گرفته شده در این بخش با دو شرط اعطا گردیده است:
1. جذب بودجه از صنعت و یا سازمان در بازه زمانی اعلام شده صورت گرفته باشد.
2. قرارداد مربوطه در دفتر ارتباط با صنعت مدیریت توسعه فناوری ثبت شده باشد.

شرکت فناور برتر: امتیاز آیتم های مختلف بصورت زیر محاسبه شده است:
1. دانش بنیان بودن شرکت: وضعیت دانش بنیانی یک شرکت فناور بر اساس اعلام کارگروه ارزیابی  تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است. لیست شرکت های دانش بنیان را می توانید در آدرس زیر مشاهده بفرمایید: https://pub.daneshbonyan.ir/
2. فروش محصولات فناورانه: مبنای میزان ریالی فروش، براساس آخرین اظهارنامه مالیاتی اعلام شده به مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه بوده است.
3. میزان کارآفرینی: مبنای کارآفرینی صورت گرفته با توجه به لیست بیمه تامین اجتماعی مورد تایید در یکسال گذشته بوده است.

 

 

لیست فناوران برتر دانشگاه سال 1398

 

۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید