🔹 رویت کالاهای خریداری شده و تحویل و تحول کالا با حضور کارپرداز و انباردار.
🔹 تطابق کالا با برگه درخواست، بررسی کالا از نظر صحت، سلامت، صدمه دیدگی و مرغوبیت با حضور کارشناس فنی یا درخواست کننده کالا.
🔹 کنترل تعداد قطعات جانبی کالاها از نظر کیفی و کمی.
🔹 صدور قبض انبار و الصاق برچسب اموال.
🔹 کسب اطلاع از جابجایی کالاها و کنترل اموال تحویل شده قبلی از نظر صحت و سلامت در قالب فرم ۱۶ هنگام جابجایی کالاهای تحویلی.
🔹 تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدید و اخذ امضاهای لازم.
🔹 به روز آوری فرم های ۱۶، صورت برداری جدید از اموال تحویلی.
🔹 تنظیم صورت حساب های رسیده از روی رسیدهای انبار و ثبت مشخصات کامل اموال شامل: کشور سازنده، کارخانه سازنده، مدل، سریال، ابعاد و رنگ.
🔹 ارسال صورتحساب های رسیده هر شش ماه یکبار به مدیریت امور مالی دانشگاه.
🔹 پیگیری مغایرت های احتمالی در اموال شبکه تا حصول نتیجه.
🔹 ثبت دفاتر اموال پس از اعلام وصول مبنی بر صحت صورتحساب های رسیده.
🔹 تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد و ارسال آن به اداره اموال دانشگاه.
🔹 تهیه صورت حساب های فرستاده جهت اداره اموال دانشگاه.
🔹 تنظیم فرم های فروش اموال جهت اداره اموال دانشگاه.
🔹 در صورت سرقت اموال، گزارش به مدیر واحد و در صورت کشف، کنترل از نظر سالم بودن و تحویل از اداره آگاهی.
🔹 اخذ مجوز خروج برای اموال تعمیری از سوی مدیر مربوطه و کنترل آن پس از برگشت.
🔹 اجرای نظام نوین مالی (صورت برداری از کلیه اموال) ثبت در نرم افزار اموال همچنین ثبت کلیه دفاتر اموالی قدیمی و جدید در نرم افزار اموال.
🔹 دریافت حواله انبارهای تحویلی به واحدها از انبارها – تفکیک و بررسی حواله انبارهای دریافتی و ثبت در حساب بدهکاران و کسر از بدهی انبارها.
🔹 انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.