دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه / برنامه راهبردی دانشکده
برنامه راهبردی دانشکده  لوگو پهن webp

 

arrow logo

 اهداف کلان

ارتقاء زیرساخت های فیزیکی دانشکده

ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی آزمایشگاه ها

افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی با تمرکز بر حفظ و جذب نیروهای تخصصی

بهبود زیرساخت های فنی و فناوری

ارتقاء سطح رفاهی و بهداشتی دانشکده

ارتقاء ایمنی و امنیت فیزیکی و اطلاعاتی

ارتقاء کیفیت خدمات علمی و پژوهشی در کتابخانه دانشکده

افزایش کیفیت آموزش و بهره وری در تدریس

ارتقاء جایگاه بین المللی دانشکده بهداشت از طریق توسعه ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی

ارتقاء عملکرد تحصیلی و فرهنگی دانشجویان

ارتقاء کارایی و اثربخشی فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی دانشکده بهداشت

رسالت(Mission) 

دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نهادی آموزشی-پژوهشی است که با تکیه بر اعضای هیئت علمی توانمند، ظرفیت های انسانی با تجربه و جوان، و استفاده از رویکردهای آموزشی نوین، در راستای پاسخگویی به نیازهای بهداشت عمومی منطقه غرب کشور و مرزهای مشترک، به تربیت متخصصان خلاق، متعهد و مسئله محور می پردازد. این دانشکده متعهد به انجام پژوهش های کاربردی، توسعه همکاری های بین بخشی و ارتقاء خدمات سلامت از طریق آموزش هدفمند، تولید دانش بومی و تعامل مؤثر با جامعه، صنعت و سازمان های بهداشتی است.


 دورنما
(Vision)

دانشکده بهداشت کرمانشاه در نظر دارد تا سال 4141 با توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود زیرساخت ها و تجهیزات، و توسعه همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی داخل و خارج کشور، به یکی از برترین مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزه بهداشت در غرب کشور و کشورهای همسایه تبدیل شود. این دانشکده با تمرکز بر آموزش مؤثر، ارتقای سلامت جامعه، و تولید دانش کاربردی، نقش مؤثری در بهبود نظام سلامت ایفا خواهد کرد.


ارزش ها
(Values) 

پاسخگویی اجتماعی: التزام به آموزش و پژوهشی که به نیازهای واقعی جامعه پاسخ دهد.

عدالت آموزشی و پژوهشی: فراهم سازی فرصت های برابر برای اساتید، دانشجویان و کارکنان در بهره مندی از امکانات و رشد حرفه ای.

اصالت اخلاق حرفه ای: پایبندی به صداقت، مسئولیت پذیری و رفتار علمی منطبق بر ارزش های دانشگاهی.

توانمندسازی سرمایه انسانی: سرمایه گذاری در آموزش، انگیزش و رفاه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان.

کاربردی سازی پژوهش: تولید دانش و فناوری که منجر به حل مسائل بهداشت عمومی و ارتقاء نظام سلامت شود.

نوآوری آموزشی: به کارگیری فناوری های نوین و روش های تعاملی در فرآیند آموزش.

 تعامل و همکاری: توسعه ارتباطات علمی با دانشگاه ها، نهادهای ملی، بین المللی و جامعه هدف.

 تکریم ارباب رجوع: رعایت اصول محرمانگی، عدم تبعیض و احترام به شأن و منزلت کارکنان و دانشجویان در هنگام ارائه خدمات به آنها.