🔹 پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی
🔹 پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
🔹 تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریدار
🔹 تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن
🔹 کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی
🔹 پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار
🔹 تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید
🔹 دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواهگردان لازم
🔹 تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
🔹 ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواهگردان
🔹 واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد
🔹 اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه
🔹 انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق