اخبار

جلسه ی معارفه دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد با رئیس، معاونین و اعضاء هیأت علمی گروه های مذکور

جلسه­­ی معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته­های مهندسی بهداشت محیط و آمار زیستی با مسئولین و اساتید گروه­های مهندسی بهداشت محیط و آمار زیستی در روز سه­شنبه مورخ 23/7/92 رأس ساعت 11 صبح در محل سالن کنفرانس دانشکده برگزار گردید. بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم در ابتدای جلسه ، جناب آقای دکتر یحیی پاسدار، رئیس دانشکده ضمن تبریک موفقیت دانشجویان و تأکید بر ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشکده و انتظار جامعه از دانشگاه سخنان خود را آغاز و با اشاره به اینکه محصول دانشگاه و اساتید؛ تحویل دادن دانشجویان مفید و با سواد در همه سطوح دانشگاهی می­باشد، دانشجویان را به تحصیل واقعی علم و تحقیق و پژوهش تشویق نمودند و بیان داشتند که دانشجو باید به تمام معنا دانشجو بوده و از استاد خود علم را به تمام معنا بیاموزد. تا بتواند فردی لایق و مفید در جامعه بوده و انتظار جامعه را برآورده سازد.....

در ادامه با اشاره به حقوق دو جانبه دانشجو و دانشکده اظهار داشتند : وظیفه دانشجو استفاده بهینه از تجهیزات در راستای اهداف تحقیقاتی و ارتقاء سطح علمی دانشکده و حفظ و حراست از تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات موجود می­باشد و وظیفه دانشکده نیز برآورده نمودن نیازهای تحقیقاتی، آزمایشگاهی و کتابخانه­ای و محیط کار پژوهشی در حد امکان می­باشد. ایشان با آروزی موفقیت برای دانشجویان سخنان خود را خاتمه دادند.

در ادامه جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی ضمن خوش آمد گویی و آرزوی دوره­­ی پربار تحصیلی برای دانشجویان، به نکاتی مهم و ضروری برای دانشجویان کارشناسی ارشد به شرح ذیل اشاره نمودند.

- آشنایی با آئین­نامه­های آموزشی که در سایت دانشکده موجود می­باشد.

- فراگیری و انجام کارهای پژوهشی که اصلی­ترین مرحله آن ارائه پایان­نامه می­باشد.

- حضور تمام وقت دانشجویان در دانشگاه و در خاتمه با آرزوی موفقیت برای دانشجویان سخنان خود را به اتمام رساندند.

جناب آقای دکتر علی الماسی عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط نیز ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و تبریک اعیاد پیش رو، با اشاره به مدیریت زمان توسط دانشجو و تأکید بر تحصیل علم به بهترین نحو و لزوم انجام پژوهش و یادگیری پروپوزال نویسی همچنین استفاده بهینه از امکانات موجود و حضور در کلاس­های درس و در پایان ارائه پایان­نامه­ای با کیفیت عالی، در راستای تحقق اهداف عالیه دانشگاه و جامعه، دانشجویان را ارشاد و راهنمایی نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر بیکی عضو هیأت علمی دانشکده و مدیر گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی همچنین جناب آقایان دکتر امیرحسین هاشمیان، دکتر جمشید درایت، دکتر منصور رضایی، دکتر محمد سلطانیان، دکتر محمدمهدی سرمدی اعضای محترم هیأت علمی و سرکار خانم آمنه قرتپه، سرپرست آموزش نیز ضمن خوش آمد گویی و آرزوی موفقیت، دانشجویان را به تحصیل علم و پژوهش و آشنایی با آئین­نامه­های آموزشی ترغیب و تشویق نمودند.

در ادامه جلسه: تنی چند از دانشجویان خواسته­ها و انتظارات خود را با اشاره به بعضی کمبودها، فضای ناکافی کلاس­ها، سرعت پایین اینترنت، ارتقاء سیستم­های کامپیوتر همچنین حضور بموقع اساتید طبق برنامه­زمان­بندی و ... مطرح نمودند. جلسه معارفه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید.



جلسه ارشدها -92
جلسه ارشد 92
جلسه ارشدها 92
جلسه ارشد 92
جلسه ارشد 92



۲۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید