اخبار

بازدید رئیس محترم دانشگاه از دانشکده بهداشت

بازدید رئیس محترم دانشگاه از دانشکده بهداشت

رئیس دانشگاه به همراه معاون آموزشی، پژوهشی و دارو و غذا و رئیس دانشکده داروسازی در تاریخ شنبه 8/6/1393 از بخش­های مختلف دانشکده بازدید بعمل آوردند. آزمایشگاه­های تحقیقاتی نظیر آزمایشگاه رفرنس و آزمایشگاه­های آموزشی، قسمت­های مختلف حوزه آموزش از جمله کلاس­های درس، سایت اینترنت، کتابخانه و همچنین سالن اجتماعات مورد بازدید قرار گرفت.

یکی از دستاوردهای حائز اهمیت در دانشکده بهداشت، پروژه تصفیه و بازیافت فاضلاب بیمارستان فارابی است که مرحله پایانی آن در دست اجرا می­باشد. آب بازیافت شده جهت آبیاری فضای سبز و احیاء درختان در محوطه ورودی دانشکده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جزئیات اجرای طرح مذکور با توضیحات رئیس دانشکده به استحضار رئیس دانشگاه رسید.

در پایان این بازدید رئیس دانشگاه و هیأت همراه از آزمایشگاه مطالعه کهورت روانسر و پارک مطالعه دانشجویان دیدن کردند. پس از بازدید از محل­های مختلف آموزشی، تحقیقاتی نشست رئیس دانشگاه و معاونین با اعضاء هیأت علمی دانشکده برگزار گردید. رئیس دانشکده ضمن قدردانی از حضور رئیس دانشگاه، بیانات مبسوطی درخصوص وضعیت موجود، چالش­های فرا روی، نیازها و برنامه­های بلندمدت و کوتاه مدت توسعه دانشکده ایراد و گزارش عملکرد دانشکده بهداشت را ارائه نمودند.

در پایان جلسه رئیس دانشگاه فعالیت­های انجام شده در دانشکده را مثبت و سازنده ارزیابی نمودند و بخصوص اجراء پروژه تصفیه فاضلاب بیمارستان فارابی را موفقیت چشمگیری تلقی کردند. رئیس دانشگاه در ادامه بیانات خود ضمن تأکید بر تقویت برنامه­های اقتصادی خود اتکایی و درآمدزایی در دانشکده اظهار امیدواری کردند که تقویت تحصیلات تکمیلی ادامه یافته و بخصوص رشته­های تحصیلی در مقطع Ph.D مورد پیگیری جدی قرار گرفته و راه­اندازی گردد. در پایان ریاست محترم دانشگاه بر تعادل توزیع واحدهای درسی در بین اعضاء هیأت علمی هریک از گروه­های آموزشی تأکید کردند.

 


بازدید رییس دانشگاه 10
بازدید رییس دانشگاه 9
بازدید رییس دانشگاه 8
بازدید رییس دانشگاه 7
بازدید رییس دانشگاه 6
بازدید رییس دانشگاه 5 
بازدید رییس دانشگاه 4
بازدید رییس دانشگاه 3
بازدید رییس دانشگاه 2
بازدید رییس دانشگاه 1

۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید