اخبار

افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب دانشکده بهداشت و بیمارستان فارابی با حضور استاندار

افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب دانشکده بهداشت و بیمارستان فارابی با حضور استاندار

     پروژه تصفیه­ خانه فاضلاب دانشکده بهداشت و بیمارستان فارابی با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سرپرست دانشگاه علوم ­پزشکی و مدیران کل سازمان های سلامت محور در محل دانشکده بهداشت افتتاح و مورد بهره­ برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب دانشکده بهداشت و بیمارستان فارابی استاندار گفت: تلاش و پژوهش در عرصه سلامت و بویژه توجه به امر پیشگیری می­تواند به عنوان سرمایه­ای مهم در ارتقاء سلامت جامعه نقش­ آفرینی کند.

ابراهیم رضایی استاندار کرمانشاه افزود: دانش، امنیت و سلامت سه مقوله توسعه هر جامعه­ ای محسوب می­شود که شما دانش و سلامت را پیگیری و برای توسعه ­یافتگی تلاش می­کنید و اهمیت امر سلامت آنقدر است که همه ما وظیفه داریم در این عرصه تلاش کنیم.

استاندار اضافه کرد: هر چه در عرصه پژوهش و تحقیق و اجرای طرح­های مهم با زمینه سلامت هزینه شود، خود سرمایه خواهد بود که آثار مثبت آن به جامعه بر می­گردد.

رضایی این طرح و طرح­های مشابه که هم در کاهش محیط­های میکروبی و بیماری­زا مؤثر بوده و هم می­تواند بخش­های دیگری را احیا کند را بسیار ضروری دانست و گفت: این طرح که آب حاصل از آن برای درختکاری، کشاورزی، پرورش ماهی و .... بکار می­رود نمونه طرح­های توسعه ­ای است و مجموعه استانداری از طرح­های تحقیقاتی حمایت جدی خواهد نمود.

در این مراسم دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت و دکتر پیرصاحب طراح و مجری پروژه تصفیه فاضلاب دانشکده و بیمارستان درخصوص نحوه عملکرد سیستم و مزیت و اهمیت اجرای طرح گزارش مفصلی به استاندار ارائه و تلاش مسئولان استان برای تعمیم این طرح را به آب و فاضلاب کل شهر پیشنهاد دادند. استاندار هم بررسی زمینه­ های لازم را مطرح و هماهنگی با سایر سازمان­های سلامت محور را مهم دانستند.

 

 

بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93 - 3بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93-7بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93-8بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93-9بازدید استاندار از دانشکده بهداشت 7/7/93 - 10

۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید