اخبار

همایش دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد دانشکده بهداشت

همایش دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد دانشکده بهداشت

همایش دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد در رشته­های مهندسی بهداشت محیط، آمار زیستی و علوم تغذیه، روز دوشنبه 14/7/93 در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا معاون آموزشی دانشکده ضمن خوش آمدگویی و تبریک آغاز سال جدید تحصیلی گفت: کسب علم و دانش از نظر اسلام جایگاه ویژه­ای دارد و بنا به حدیث معروف از پیامبر اکرم (ص): ”زگهواره تاگور دانش بجوی” پرداختن به این امر یک ارزش است و اکنون که شما توانسته­اید با قبولی در کنکور کارشناسی ارشد، به این دانشکده قدم بگذارید، باید تلاش کنید هم در حل مشکلات و نارسایی­های علمی سهیم باشید و هم برای پیشرفت خود تلاش علمی و تحقیقاتی داشته باشید.

دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشسی دانشکده افزود: رشته­های فعال در این دانشکده از رشته­های مهمی است که آینده بخش سلامت را تضمین می­کنند و برای ارتقاء سلامت امکانات لازم آموزشی هم تدارک دیده شده است.

پس از ایراد سخنرانی معاون آموزشی و رئیس دانشکده، دانشجویان در یک گردش علمی از آزمایشگاه­های تحقیقاتی، آموزشی، پایلوت دانشجویان کارشناسی ارشد، کتابخانه بازدید بعمل آمده و با قسمت­های مختلف دانشکده آشنای گردیدند. جلسه معارفه دانشجویان هریک از رشته­های تحصیلی با مدیر گروه و اعضاء هیأت علمی برگزار گردید.

دکتر لیمویی یادآور شد،دانشکده بهداشت ظرفیت مناسبی برای توسعه تحصیلات تکمیلی در رشته­های تحصیلی دارد و لذا دانشجویانی که اکنون پذیرفته شده­اند دارای جایگاه و نقش ویژه­ای در نهادن سنگ بنای توسعه آموزش و پژوهش و پیشبرد اهداف در دانشکده می­باشند.

در این همایش وی بر آشنایی دانشجویان با مقررات و آئین­نامه­های آموزشی تأکید کردند و اظهار داشتند آشنایی با قوانین در هر کاری نیاز ضروری است و در مراکز علمی و پژوهشی این مهم بسیار ضروری­تر به نظر می­رسد.

در این همایش رئیس دانشکده سخنان خود را با تبریک به دانشجویان بخاطر قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و آرزوی موفقیت برای آنان آغاز نمودند.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده در این سخنرانی با نمایش اسلاید، امکانات آموزشی و پژوهشی دانشکده را اعلام کرد.

رئیس دانشکده گفت: با وجود اینکه گروه­های آموزشی از اساتید توانمند و با تجربه­ای برخوردار است و در عین حال آزمایشگاه­ها و امکانات آموزشی این دانشکده در حد و اندازه­های دانشگاه­های با سابقه و پیشرفته کشور فراهم و تدارک دیده شده است، با اینحال آنچه مسلم است اهتمام و تلاش دانشجویان در بهره­­گیری از دانش و تجربه استادان و امکانات موجود تعیین­کننده می­باشد.

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -8

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -8

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -3

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -6

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -4

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -5

نشست با دانشجویان ارشد مهر 93-2
نشست دانشجویان ارشد
نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 - 10
نشست با دانشجویان ارشد مهر 93 -9

۱۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید