اخبار

جلسه بازنشستگی همکاران دانشکده: خانم آفرتاج علیخانی و آقای حسن الفتی

جلسه بازنشستگی همکاران دانشکده: خانم آفرتاج علیخانی و آقای حسن الفتی

این جلسه با حضور رئیس دانشکده جناب آقای دکتر یحیی پاسدار، معاونین جناب آقای دکتر مجتبی لیموئی و آقای دکتر محمدمهدی سرمدی، اعضای هیئت علمی و همکاران محترم دانشکده و با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط آقای مهندس قنبری آغاز گردید. جناب آقای دکتر پاسدار ضمن آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای خانم علیخانی و آقای الفتی، جملاتی را در این زمینه ایراد فرمودند.

دکتر پاسدار فرمودند که انسان باید با میل و رغبت وظایف وجدانی و فراوظایف خود را انجام داده تا منجر به کارآمدی و شادمانی محیط کار گردد. ما باید با همکاری و همدلی یکدیگر، دانشکده را به نقطه ای برسانیم که همه ما از کار کردن در آن افتخار کرده و آن را جزئی از زندگی خود بدانیم. از عزیزان بازنشسته خواهشمندیم که تجارب کاری خودشان را در اختیار نیروهای تازه کار گذاشته و دانشکده را خانه دوم خود بدانند و در صورت امکان در پیشبرد اهداف دانشکده مشارکت فعال داشته باشند.

دکتر پاسدار بیان کردند که بنحوی باید کار کنیم که بعد از بازنشستگی، احساس مفید بودن داشته باشیم و ضمناً نظم کاری از پایه های اساسی پیشرفت سازمان بوده و با مشارکت فعال همه اعضای دانشکده می توان به سطح مطلوبی که شایسته ما است برسیم. به عبارت دیگر برای هر تغییر، خودمان باید جزئی از تغییر باشیم و حیف است که کار امروز را به فردا بسپاریم.

همچنین جمله ای از آلبرت اینشتین توسط دکتر پاسدار ذکر گردید که ما هم باید گفته های این بزرگان را سرلوحه کار خود قرار دهیم:

"چنان کار کنیم که اگر روزی کار تمام شد، بتوانیم با تمام توان بگوئیم: آنچه که در توان داشته ام را انجام داده ام."

در پایان جلسه از سرکار خانم علیخانی و جناب آقای الفتی به پاس زحماتشان در سالیان متمادی، با لوح و هدایا تقدیر گردید.

همچنین دکتر پاسدار از دکتر پیرصاحب به دلیل تلاش هایشان در ساخت تصفیه خانه فاضلاب دانشکده و همچنین از دکتر سرمدی و تمامی دست اندرکارانی که زحمات پشتیبانی این پروژه را تقبل فرموده اند، سپاسگذاری و تقدیر بعمل آمد. هدیه ای نیز به خانم مهندس خاموطیان به رسم یادبود بمناسبت ازدواج ایشان تقدیم گردید.

مراسم بازنشستگی2 

مراسم بازنشستگی
مراسم بازنشستگی5
مراسم بازنشستگی4
مراسم بازنشستگی3

۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید