اخبار

یک سوم پژوهشگران برتر دانشگاه از دانشکده بهداشت هستند.

یک سوم پژوهشگران برتر دانشگاه از دانشکده بهداشت هستند.

دانشکده بهداشت با فعالیت یک دهم اعضای هیئت علمی دانشگاه، توانست یک سوم از تعداد پژوهشگران برتر را به خود اختصاص دهد.

 

 

1- دکتر منصور رضایی

2- دکتر فرید نجفی

3- دکنر مقداد پیرصاحب

4- دکتر بهزاد کرمی متین

5- دکتر امیرحسین هاشمیان

6-مهندس کیومرث شرفی

7- دکتر یحیی پاسدار

8- پروفسور علی الماسی

9- دکتر امید بیکی

10- مهندس محمد احمدیان (در بخش غیر هیئت علمی)

در جلسه ای که به مناسبت تقدیر و تشکر از پژوهشگران برتر دانشکده که توانسته بودند در دانشگاه رتبه های دوم، پنجم، هشتم،دهم،دوازهم، بیست و ششم، سی ام، سی و یکم و سی و هفتم در بخش هیئت علمی و رتبه دوم در بخش غیر هیئت علمی را کسب نمایند، رئیس دانشکده گفت: دانشکده بهداشت تقریباً یک دهم اعضای هیئت علمی را دارد ولی بخاطر فعالیت در عرصه پژوهش توانست یک سوم از تعداد پژوهشگران برتر را به خود اختصاص دهد.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده افزود: اعضای هیئت علمی این دانشکده با ایجاد وفاق و همدلی و سعی بر تعامل و هم احترامی، روند رو به رشد پژوهش را شکل داده اند و این موفقیت را به همکاران خود تبریک می گویم و انتظار داریم در سال آینده بتوانیم شاهد رشد و ارتقای بیشتر پژوهش باشیم.

پاسدار اضافه کرد: آزمایشگاه این دانشکده بسیار مجهز شده و نتایجی که از آزمایش های این آزمایشگاه حاصل شده بسیار دقیق بوده و نظر سازمان ها و اداراتی که با ما در ارتباط هستند را جلب نموده و ما سعی داریم در راستای پیشرفت امر پژوهش فرایندها را تسریع کنیم.

وی اشاره کرد که امروز همه پیشرفت های مهم بر اساس پژوهش صورت می پذیرد و ما اساتید دانشگاه در قبال جامعه وظیفه داریم که برای ارتقاء سطح سلامت تلاش نمائیم و پژوهش بهترین راه در این مسیر است.

دکتر پاسدار با عنوان کردن افزایش بودجه و اعتبارات پژوهشی و تفویض اختیار مطلوبی که در سال آینده پیش بینی  شده، اظهار داشت ما برای افزایش پژوهش ها و فعالیت پژوهشی اساتید از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم چون پژوهش امری ارزشمند و جدی است.

در ادامه دکتر رضایی، دکتر کرمی متین، دکتر هاشمیان، پروفسور الماسی، مهندس احمدیان و مهندس شرفی به ایراد سخن پرداختند که محورهایی مثل همدلی، صداقت، ایجاد فضای همکاری، توجه به مصالح جامعه، گذشت، خیرخواهی و ... مورد توجه قرار گرفت.

در پایان با اعطاء لوح تقدیر و هدایایی از پژوهشگران برتر دانشکده و کارشناسان پژوهش خانم ها مهندس اکبری و مهندس خاموطیان تقدیر و تشکر شد.

مراسم پژوهشگران برتر 93
پژوهشگران برتر 93
پژوهشگران برتر 93 
مراسم پژوهشگران برتر 93-5
مراسم پژوهشگران برتر 93-4
مراسم پژوهشگران برتر 93-3
مراسم پژوهشگران برتر 93 -2
پژوهشگران برتر 93

۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید