اخبار

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

کرمانشاه با مقاومتی که در جنگ تحمیلی از خود نشان داد و خسارات جنگ، لایق دریافت بهترین خدمات است.

 

پروژه­های دانشکده بهداشت با حضور نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه و جمع کثیری از مدیران دانشگاه افتتاح و مورد بهره­برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت ابتداء رئیس دانشکده با ارائه گزارش از فعالیت­ها و پیشرفت­های حاصل شده دانشکده بهداشت و اینکه این دانشکده با عمر زیر 20 سال خود توانسته سومین دانشکده دانشگاه در تولید علم باشد ابراز خوشحالی کرد.

دکتر یحیی پاسدار افزود: با وجود اینکه تعداد اعضای هیأت علمی کمتر از سایر دانشکده­هاست اما در ارائه مقالات علمی رتبه بسیار خوبی داریم و در ادامه از وجود همدلی، همبستگی و همکاری صمیمانه کارکنان سخن گفت.

در ادامه رئیس دانشگاه گفت:

سلامت یکی از اولویت­های دولت است و اکنون شاهدیم که در مدت بسیار کمی بیمارستان­ها و مراکز بهداشتی درمانی تغییرات اساسی داشته­اند به طوری که بیماران رغبت بیشتری برای مراجعه به مراکز دولتی پیدا کرده­اند.

دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه افزود: این استان جایگاه بسیار خوبی در کشور داد و شایسته­ی بهترین خدمات است و من افتخار می­کنم که با داشتن همکارانی بسیار فعال توانسته­ایم تغییراتی در راستای ارائه خدمات بهتر به استان قدم­های مؤثری برداریم.

وی در ادامه به بحث مدیریت پرداخت و اظهار داشت: مدیر بودن مقطعی است و باید از زمان مدیریت به بهترین شکل مردم را از خدمات با کیفیت­تر بهره­مند ساخت و نگاه مثبت بین ما می­تواند در پیشرفت موثر باشد و  از نگاه منفی و سنگ انداختن  جلوی پیشرفت همدیگر خودداری کنیم.

در بخش دیگری محمد رزم نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت یکی از مؤلفه­های پیشرفت هر ملت به حساب می­آید و بایستی مسئولان به آن توجه کافی داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کرمانشاه با داشتن مردمانی مرزدار و غیو که در جنگ تحمیلی سهم بسزایی داشتند، لایق بهترین­ها هستند و انتظار می­رود مسئولان به موشک­باران و بمب­باران و آوارگی مردم کرمانشاه و تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم جنگ بر سرنوشت این مردم توجه نمایند و در جهت رفع مشکلات موجود استان قدم­های مؤثری بردارند.

وی افزود: زمانی کرمانشاه در غرب کشور رکن بوده و به عنوان استان پنجم، اما الان شاهدیم استان­های همجوار که از کرمانشاه انتزاع شده­اند از خود کرمانشاه بهتر و امکانات بهتری از هر حیث دارند.

رزم به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان اشاره و اظهار داشت پیگیری آن مصوبات می­تواند بسیاری از مشکلات استان را حل نماید که وظیفه مسئولان استان وما نمایندگان است.


بازدید نماینده مجلسبازدید نماینده مجلس 

بازدید نماینده مجلس
بازدید نماینده مجلس
بازدید نماینده مجلس
بازدید نماینده مجلس
بازدید نماینده مجلس 
بازدید نماینده مجلس  

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید