اخبار

همایش دانشجویان جدیدالورود

در روز یکشنبه مورخ 93/12/10 مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در رشته­های کارشناسی بهداشت عمومی و صنایع غذایی با حضور هیأت رئیسه محترم، مدیران محترم گروه­ها و کارشناسان اداره آموزش برگزار گردید. در این مراسم آقای دکتر پاسدار ریاست محترم دانشکده رهنمودهایی را به دانشجویان ارائه نمودند.

ایشان ابراز داشتند دانشجویانی موفق می­شوند که مسئولیت­های خود را به درستی انجام دهند. هرچه خواسته­های بالاتری و بلندتری داشته باشند بهتر می­توانند از محیط استفاده نمایند و آینده بهتری در انتظار آنهاست. همچنین ایشان ابراز داشتند همان­گونه که دانشگاه وظیفه دارد محیط و امکانات علمی لازم را برای دانشجویان فراهم نماید، متقابلاً دانشجویان نیز باید با تلاش و کوشش علمی در نهایت به محصولی برسند که شایسته سرمایه­گذاری سیستم دانشگاه بر روی آنان باشد.

در ادامه دکتر لیمویی معاون محترم آموزشی نیز ابراز داشتند خداوند به انسان کمک نموده که پتانسیل کسب نامتناهی را داشته باشد. عرصه کسب علم و آگاهی نامتناهی است و شما دانشجویان سرمایه­های اجتماعی هستید سعی کنید در هیچ مرحله­ای از علم تثبیت نشوید و با تمرکز داشتن بر زمان و مکان مشخص برای مطالعه، فرصت راه یافتن به مقاطع تحصیلی بالاتر را بدست آورید.

در ادامه دکتر حمزه مدیر محترم گروه بهداشت عمومی و آقای دکتر نچواک مدیر محترم گروه تغذیه و کنترل کیفی مواد غذایی نیز ضمن دعوت دانشجویان به استفاده صحیح از فرصت­ها از آنان خواستند با درس خواندن به صورت جدی در آینده التیامی بر دردهای جامعه خویش باشند و ارتقاء سطح سلامت جامعه کوشا باشند.

در پایان مراسم پس از بازدید دانشجویان از کتابخانه و آزمایشگاه­های دانشکده، اساتید، دانشجویان و کارشناسان در مراسم پذیرایی که در پارک مطالعه دانشکده برگزار گردید حضور یافته و مدتی را کنار هم به گپ و گفتگو پرداختند.

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید