اخبار

رئیس دانشگاه در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت

رئیس دانشگاه در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت

رئیس دانشگاه در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت: بهترین کار سیاست نیست بلکه بهترین سیاست کار است

رئیس دانشگاه علوم­پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت گفت: مهترین کار سیاست نیست و بهترین سیاست کار است و ما وظیفه داریم کار را به خوبی انجام دهیم چون جامعه نیاز به خدمات ما دارد.

دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم­پزشکی در مراسم افتتاح پروژه­های دانشکده بهداشت در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشکده گفت: دانشجو دارای انرژی و پتانسیل بالا و انگیزه­ عالی برای کار و تلاش و تحقیق است و تشکیل تیم ورک بهترین وسیله برای بهره­مندی از این توان است.

وی همکاری، همدلی و شرکت در تیم­ورک را به قایقی تشبیح کرد که همه در آن هستیم و برای رسیدن به ساحل بایستی تلاش کنیم و تلاش انفرادی نتیجه را مطلوب نمی­دهد و این وظیفه برنامه­ریزان دانشکده­ها برای فعالیت­های تحصیلی، فرهنگی، ورزشی .... را حائز اهمیت دانست.

رئیس دانشگاه افزود: نوآوری و خلاقیت را در دانشگاه مهم دانست و گفت دانشگاه بایستی همواره پویا باشد نه انیکه مثل مرداب باشد و رمقی نداشته باشد که پرداختن به الگوهایی که پویایی را می­آورد مهم دانست.

دکتر کریم اضافه کرد سه مسئولیت تحصیل علم، دانش­پژوهشی و تربیت در دانشگاه پیگیری می­شود که اگر به مقوله تربیت بدرستی پرداخته نشود بایستی منتظر هر فاجعه­ای در جامعه باشیم ولی اگر مقوله تربیت بخوبی در کنار تحصیل علم و دانش­پژوهشی دیده شود جامعه به سمت و سوی خوبی خواهد رفت وی افزود این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه اساتید با الگوهای عملی خود دانشجو را تربیت کنند. چون دانشجو سخنرانی و حرف زدن را نمی­پذیرد و رفتار، گفتار و کردار را با هم می­بیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برقراری ارتباط دو سویه بین استاد و دانشجو را خواستار شد که می­تواند نقش بسزایی در پیشرفت­های علمی و ... داشته باشد. همچنین برقراری ارتباط بین­المللی و بهره­مندی از تجربیات و دانش مراکز اروپایی و آمریکایی را مهم برشمرد و اظهار داشت دانش مرز ندارد و هرچه ارتباطات توسعه یابد علم ارتقاء خواهد یافت.

دکتر کریم توجه به تشکل­های دانشجویی را مهم برشمرد و افزود تشکل­های دانشجویی باید در زمینه­ی فرهنگی، هنری، ورزشی، فن­آوری و ... باشد و تنها در تشکل­های سیاسی خلاصه نشود.

در این مراسم پروژه­های 1- کتابخانه الکترونیکی 2- آزمایشگاه تحقیقاتی پسماند 3- بوفه دانشجویی افتتاح گردید و کنلگ تأسیس مرکز تحصیلات تکمیلی زده شد و رئیس دانشگاه از مدیریت و همچنین ساخت و ساز اماکن فیزیکی دانشکده و تغییرات اساسی ابراز رضایت نمود.

 رئیس دانشکده بهداشت:

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم افتتاح پروژه­های این دانشکده که با حضور رئیس دانشگاه انجام شد گفت: رشته­های کارشناسی ارشد که تاکنون دایر هستند 7 رشته است و تا ماه آینده اعضای بورد وزارت متبوع برای راه­اندازی 3 رشته Ph.D بهداشت محیط ، مدیریت پسماند شهری و HSE (ایمنی و بهداشت محیط ) که مقدمات آن دیده شده به دانشگاه خواهند آمد که انشاء الله مورد موافقت قرار بگیرد.

دکتر یحیی پاسدار افزود سه رشته؛  PhD آمار زیستی ،  ارشد سم­شناسی و ارشد آلودگی هوا نیز از رشته­هایی است که مورد درخواست این دانشکده است و بستر لازم برای راه­اندازی آنها نیز دیده شده است. که پی­گیری­ و حمایت مسئولان و مساعدت هیأت بورد می­تواند در این زمینه ما را یاری کند.

بازدید رئیس دانشگاه

IMG_6240.JPG 

 

بازدید رئیس دانشگاه  

بازدید رئیس دانشگاه

IMG_6240.JPG
IMG_6240.JPG
IMG_6240.JPG 

بازدید رئیس دانشگاه 
  

۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید