اخبار

رئیس دانشکده بهداشت در همایش دانشجویان ارشد

رئیس دانشکده بهداشت در همایش دانشجویان ارشد

هدف از تحصیل را بر ارتقاء دانش و ارائه خدمت به جامعه قرار دهید.

رئیس دانشکده بهداشت در همایش دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد که با حضور معاونین دانشکده، مدیر آموزش، مدیران گروه­­ها و دانشجویان در محل سالن همایش برگزار گردید با تسلیت به مناسبت ماه محرم و تبریک به دانشجویان گفت: رعایت حق و حقوق و پایبندی به عهد و پیمان­های بین مجموعه دانشکده و شما دانشجویان امری ضروری و رعایت بهتر آن خود منشاء پیشرفت است.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت با اشاره به امکانات مطلوب دانشکده در زمینه بهره­مندی از فضای فیزیکی مناسب، پتانسیل موجود در بخش آموزش و حضور اساتید مجرب و مسئول، آزمایشگاه­های مجهز، امکانات سخت­افزاری، دانشکده بهداشت را مکانی مناسب برای تحصیل علم دانست و افزود: شما که با تلاش فراوان توانسته­اید در مقطع ارشد پذیرفته شوید باید هدف ار بر قبولی در مقطع Ph.D بگذارید و از همین حالا برنامه­ریزی لازم داشته باشید، چون جامعه نیازمند خدمات با کیفیت است.

رئیس دانشکده داشتن کتابخانه الکترونیکی با 2050 کتاب لاتین و 19 هزار کتاب فارسی یک فرصت شمرد و استفاده از فضای مجازی بویژه تلگرام را برای برقراری بین اساتید و دانشجویان مهم و ضروری دانست.

دکتر یحیی پاسدار در ادامه سخنان خود اظهار  داشت: شما دانشجویان جزو سرمایه­های دانشکده هستید و بایستی در حفظ آبروی دانشکده و ارتقاء آن جهت کسب امتیاز، امکانات و رشته­های Ph.D تلاش کنید و در قبال اساتید و دانشکده محل تحصیل خود احساس دین و مسئولیت کنید و همواره قدردان نعمت­ها بودن باعث موفقیت بوده است و این مهم بایستی به صورت فرهنگ درآید که دانشجو پس از فارغ­التحصیلی با محل تحصیل در ارتباط باشد و در حد امکان و توانمندی خود به آن مرکز کمک نماید.

وی عنوان کرد هزینه لازم برای کسب مدرک کارشناسی ارشد بین 60-50 میلیون تومان است که بعضی از شما آنرا پرداخت می­نماید ولی اکثراً از بیت­المال استفاده می­کنید و در قبال این امکانات مدیون هستید و بایستی تلاش در خور این خدمات داشته باشید تا حق مردم جامعه را رعایت کرده باشید.

در ادامه معاون آموزشی دانشکده با بیان سخنانی گفت: مدرک و کسب دانشی ارزشمند است که نتیجه تحقیق باشد.

دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده گفت: تحقیق کنیدو از مصداق به مفهوم برسید. گرچه در فرآیند آموزشی، اصولاً از مفهوم به مصداق می­رسیم اما تلاش در جهتی که با تحقیق بتوانیم به معلوم برسیم بسیار ارزشمند است.

معاون آموزشی دانشکده افزود: شما در مقطع ارشد وارد مجهولات می­شوید و هرچه بیشتر از اساتید کمک بگیرید و هدف را بر کسب دانش نه مدرک بگذارید موفق­تر خواهید بود و اثر آن برای ارائه خدمت ملموس­تر است.

معاون آموزشی دانشکده وضعیت دانشکده از لحاظ حضور اساتید و امکانات و تجهیزات در مقایسه با  دانشکده­های دانشگاه­های دیگر مطلوب ارزیابی و پیشرفت حاصل شده در این دانشکده را نتیجه تلاش همکاران کنونی و رؤسای قبلی دانست.

وی اظهار داشت: پروپوزال و پایان­نامه دانشجویی چون نتایج از قبل تعیین شده­ای ندارد و فیلد پژوهشی شماست همان حرکت از مصداق به مفهوم است یعنی همان مسیر پیشگامان علم.

در این همایش کلیپ آشنایی با دانشکده برای دانشجویان پخش شد و در پایان به نفرات اول هر گروه جایزه­ای اهداء گردید.

1) رتبه اول گروه صنایع غذایی                              محدثه کریمی­نژاد

2) رتبه اول گروه مهندسی بهداشت محیط           حسنا جانجانی

3) رتبه اول گروه بهداشت عمومی                        محمد ابراهیمی

4) رتبه اول گروه علوم تغذیه                                  مژگان مرواریدزاده   

5) رتبه اول گروه آمار زیستی                                 نگین فخری

 


همایش ارشد جدیدالورود 94
 
همایش ارشد جدیدالورود 94
همایش ارشد جدیدالورود 94
همایش ارشد جدیدالورود 94
همایش ارشد جدیدالورود 94
همایش ارشد جدیدالورود 94

 
نشست با ارشدها

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید