اخبار

سومین جلسه کمیته خود ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه کمیته خود ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه­ی خود ارزیابی اعتباربخشی مؤسسه­ای دانشگاه علوم­پزشکی کرمانشاه با حضور اعضای کمیته و در دانشکده بهداشت (محل دبیرخانه کمیته) برگزار شد.

در این جلسه دبیر کمیته اعتباربخشی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، مسئول برنامه­ریزی دانشگاه، مدیر تحول اداری دانشگاه و اعضای علمی کمیته حضور داشتند و در راستای چگونگی اجرای مؤثر این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دبیر کمیته اعتباربخشی دانشگاه به تشریح استانداردها و نشانگرها پرداخت و برنامه زمانبندی انجام امورات مربوط به اجرای صحیح و مؤثر این طرح را اعلام کرد.

دکتر بهزاد کرمی­متین دبیر کمیته با اشاره به رسالت کمیته در راستای اجرای طرح و رسیدن به اهداف مد نظر، به ایراد سخن پرداخت و شاخص­های مد نظر در این کمیته را برشمرد و نحوه­ی تکمیل فرم ارزیابی ویژه­ی این طرح را توضیح داد.

در ادامه جلسه دکتر فرزاد جلیلیان عضو کمیته خودارزیابی، نحوه­ی اجرای این طرح را در بخش­های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مورد بحث قرار داد و نکاتی در راستای اجرای مطلوب و آثار مثبت آن بیان داشت.

دکتر ستار رضایی دیگر عضو کمیته مذکور درخصوص منابع و امکانات مورد نیاز و اجرای این طرح در حوزه­های آموزش دانشجویی و در تعامل با اعضای هیأت علمی دانشگاه مطالبی را بیان کرد.

در این جلسه اعضای حاضر در جلسه نکات مدنظر و پیشنهادهای خود را در راستای اجرای مطلوب طرح بیان داشتند و با بحث و تبادل نظر و ارزیابی مثبت اجرای آن به تعامل و همکاری بیشتر در این زمینه تأکید نمودند.

در پایان تقسیم کاری بین اعضای کمیته صورت گرفت که اقدامات صورت گرفته و موانع و نارسایی­های احتمالی در مسیر اجرا و همچنین راهکارهای لازم که بایستی اندیشیده شود در جلسات آتی بیان گردد.

اعضای حاضر در جلسه:

1- دکتر بهزاد کرمی متین                                        

2- دکتر محمدرضا سلحشور                                    

3- دکتر فرزاد جلیلیان                                    

4- آقای مرتضی کلهر

5- دکتر ستار رضایی

6- دکتر رضا خدارحمی

7- آقای ذوالفقار غلامحسین پور

8- آقای محمد ابراهیمی

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید