اخبار

رئیس دانشکده بهداشت: یادگار هر کس در شغلش عصاره عشقی است که به کار دارد.

رئیس دانشکده بهداشت: یادگار هر کس در شغلش عصاره عشقی است که به کار دارد.

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم گرامیداشت روز معلم و روز جهانی کارگر با گرامیداشت این دو مناسبت گفت: تلاش برای انجام مناسب هر کار در هر شغلی ارزشمند است و اثرات مثبت و نتیجه مطلوب در عشقی است که به کار دارید.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده معلمی را یک شغل بسیار ارزشمند دانست که نتایج آن رشد و توسعه همه جانبه جامعه را به دنبال دارد و تعلیم و تعلم را مسیری روشن برای پیمودن درست مسیر رشد و تعالی معنوی و دنیوی برشمرد.

رئیس دانشکده با اشاره به موفقیت­های دانشکده در زمینه­های آموزشی و پژوهشی و توسعه­ای اظهار داشت در هر کار مهم آن است که کار را با هدف خشنودی خدا انجام دهیم و در قبال انجام کار احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی هنر کار را در انجام وظیفه­ای امور تعریف شده ندانست و افزود وقتی کار با خلاقیت، دلسوزی و توجه به خدا صورت گیرد علاوه بر رضایت درونی خود نتایج مثبتی را نیز به همراه دارد و این همان عشق و علاقه­ای است که در دل دارید و کار انجام می دهید.

دکتر پاسدار با قدردانی از کارگران شاغل در دانشکده تعدادی از آنها را مورد تقدیر قرار داد و به استادان هم این سفارش را نمود که دانشجو پر انرژی و آرمان گراست، دوست دارد حداکثری باشد و لازم است ما معلمان وقت بیشتری و بدون شائبه برای نزدیک تر کردن آنها به آرزوهایشان بگذاریم، آنها را با دانش به روز آشنا کنیم و در حل مسائل علمی آنها بیشتر در کنارشان باشیم و توجه به آینده­ی این کشور می­تواند ما را در این هدف پویاتر و مصمم­تر کند.

دکتر پاسدار - روز معلم

 
دکتر پاسدار - روز معلم
دکتر پاسدار - روز معلم 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید