اخبار

رئیس دانشکاه :تشکیل کمیته های تخصصی در تعامل بخش های مختلف دانشگاه در حل مشکلات مؤثر است

رئیس دانشگاه در جلسه هم اندیشی که با حضور معاونین امور بهداشتی،امور آموزش ،تحقیقات و فناوری ،رئیس دانشکده بهداشت ،تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت و کارشناسان معاونت بهداشتی برگزار شد،گفت:تشکیل کمیته های تخصصی و تیم های فعال با همکاری اعضای هیئت علمی و کارشناسان اجرایی معاونت ها می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه و قرار دادن دانشجویات در فیلد مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه در جلسه هم اندیشی که با حضور معاونین امور بهداشتی،امور آموزش ،تحقیقات و فناوری ،رئیس دانشکده بهداشت ،تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت و کارشناسان معاونت بهداشتی برگزار شد،گفت:تشکیل کمیته های تخصصی و تیم های فعال با همکاری اعضای هیئت علمی و کارشناسان اجرایی معاونت ها که از تجربه و توان جمعی و خلاقیت و نوآوری بیشتری برخوردار خواهد بود ،می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه و همجنین قرار دادن دانشجویات در فیلد مؤثر باشد.

دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه در این جلسه که به هدف افزایش تعامل و همکاری معاونت ها با دانشکده بهداشت برگزار شد اظهار داشت:همواره کار تیمی و بهره مندی از خرد حمعی و توان و تجربه کارشناسان مختلف بهتر و مؤثرتر از فرد گرایی و به صورت جزیره ای عمل کردن بوده و هست و در حل مشکلات نقش برحسته ای داشته است و می بایست بخش های زیر محموعه دانشگاه به عنوان متولی امر سلامت دست در دست هم قرار دهند و پبش بروند.

رئیس دانشگاه در بخشی از سخنان خود به اهمیت قرار گرفتن دانشجویان در فیلد اشاره و افزود:دانشجویان به صورت تئوری به تحصیل می پردازند و اگر ما بتوانیم بر حسب نیاز آنها را در فیلد قرار دهیم تا از نزدیک و با رفتن در دل جامعه مشکلات را لمس و راه های مقابله و حل آن را یاد بگیرند و یک ذهنیت نسبت به محیط و جامعه پیدا کنند می شود به آینده آنها امیدوار بود که مشکلات را حل نمایند و نا آشنایی آنها با مشکلات آفت نیست.

وی در مورد آموزش پاسخگو،مرجعیت علمی،روستای سالم،پرونده الکترونیک سلامت ،طرح کوهورت روانسرکه هرکدام بستر لازم  برای تعامل و همکاری بخش های مختلف دانشگاه را دارند سخن گفت و همکاران را به تحقیق و تلاش برای ایجاد دانشگاه های نسل سوم و بهره گبری از اتفاقات مثبتی که در کشورهایی مثل فنلاند،هنگ کنگ ،سنگاپور و .. افتاده تشویق کرد و لازمه پیشرفت را نوآوری و الگو برداری از طرح های موفق اعلام کرد.

در این جلسه معاونان دانشگاه ،رئیس دانشکده بهداشت،تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت و مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی دیدگاه ها ی خود را در مورد افزایش تعاملات بین بخشی و فرا بخشی  بیان و قرار دادن دانشجویان در فیلد و آشنا ساختن آنها برای مقابله با مشکلت را ضروری وبسیار ارزشمند دانستند.

دکتر حسین اشتریان عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت و مسئول برگزاری این جلسه،هدف از برگزاری  جلسه را بهره مندی بیشتر از آراءو نظرات اساتید و کارشناسان اجرایی در نیاز سنجی و شناسایی کمبود ها و ارئه راهکارهای مؤثر و عملیاتی و افزایش ارتباط دانشجویان با بخش اجرایی اعلام کرد و راه اندازی مدیا لب دانشکده را حرکتی مثبت در این زمینه دانست.

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۵۸
دانشکده بهداشت |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید