اخبار

امروز پایش اعضای بورد تخصصی HSE از دانشکده بهداشت صورت گرفت

امروز پایش اعضای بورد تخصصی HSE از دانشکده بهداشت صورت گرفت

 

اعضای بورد تخصصی HSE وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی جهت بررسی شرایط ،بستر،امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی دانشکده بهداشت به منظور بررسی راه اندازی گروه HSE ،از این دانشکده بازدید کرد.

دکتر ایرج محمدی وفا و دکتر علی اصغر نجف پور اعضای بورد تخصصیHSE وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ؛ آزمایشگاه ها،مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر برسلامت،مرکز مدیا لب ،سایت کامپیوتری تحقیقات دانشجویان،کلاس های آموزشی و امکانات  و تجهیزات آموزشی وکمک آموزشی دانشکده بهداشت را مورد ارزیابی قراردادند.

در این پایش ،دکتر علی اصفر نجف پور ،عضو هیئت بورد گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دانشگاه هایی است که روند رشد و ارتقاء را به خوبی طی کرده و پیشرفت های پس از دوران جنگ تحمیلی بسیار عالی بوده است گرچه نمی شود منکر آثار منفی جنگ بر عدم توسعه یافتگی شایسته ی آن شد و می طلبد که برای توسعه یشتر این استان  مرزی و بویژه جذب دانشجویان نخبه داخلی و خارجی رشته های مورد نیاز جامعه را  در این دانشگاه راه اندازی کرد.

دکتر ایرج محمدی وفا دیگر عضو این بورد اظهار داشت:دانشکده بهداشت در امر آموزش و پژوهش از دانشکده های پیشرو و فعال است و قطعا راه اندازی گروه HSE در این دانشکده و در استانی که صنایع بزرگ و مهمی دارد می تواند برای تأمین سلامت جامعه مهم باشد و درخواست این دانشکده برای راه اندازی این گروه بر اساس نیازکارشناسی شده و ملموس بوده است و بورد برای تحقق این امر با دانشکده همسو خواهد بود.

 

در این جلسه دکتر رضا خدارحمی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ،دکتر یحیی پاسدار رئیس  و مدیران گروه های آموزشی دانشکده بهداشت در مورد ضرورت فعال شدن این گروه در استان به ایرادسخن پرداختند.

در ادامه دکتر مسعود قنبری مدیر گروه بهداشت حرفه ای دانشکده با بیان توانمندی های اعضای گروه ، عدم فعال بودن گروه مورد تقاضا را حلقه مفقوده ی بین رشته های مهندسی بهداشت حرفه ای و مهندسی بهداشت محیط و مدیریت های مختلف دانست و بیان داشت: راه اندازی این گروه برای حضور  فازغ التحصیلان آن درصنایع، شرکت ها و ... بسیار ضروری و با اهمیت است و نظرمساعد اعضای  بورد و وزارت متبوع می تواند ما و استان  را در این راه یاری نماید.

  

۱ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید