اخبار

مدیر تحصیلات تکمیلی :دانشگاه 235 دانشجوی بین المللی دارد

مدیر تحصیلات تکمیلی  :دانشگاه 235 دانشجوی بین المللی دارد

 

دکتر رضا خدا رحمی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،تعداد دانشجویان خارجی در حال تحصیل در دانشگاه  را 235 نفر اعلام کرد.

دکتر  خدارحمی که در جلسه بازدید اعضای بورد تخصصی HSE وزارت بهداشت از دانشکده بهداشت وبه منظور ارزیابی توانمندی ها و امکانات موجود آن دانشکده برای راه اندازی گروه آموزشی HSE  سخن می گفت ، با بیان نقاط قوت دانشگاه در عرصه های آموزشی و پژوهشی و اخذ رتبه های مناسب طی چند سال اخیر در بین دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت.

 

ویراه اندازی رشته ها و گروه های آموزشی جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که با اقلیم کردستان عراق هم مرز است و مجوز پذیرش دانشجو از کشورهای عراق فنلاند و نروژ را دارد و اکنون 235 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه تحصیل می کنند را امری بسیار ضروری دانست .

وی مساعدت وزارت متبوع با این امر و تلاش وهمت بیش از پیش مسئولان استان و دانشگاه درپیگیری این مهم را خواستار شد.

 دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت نیز در این پایش با بیان نیاز مندی های استان به برخی رشته ها و گروه های آموزشی که بتواند در ایمنی فضای کار و زندگی مردم مؤثر باشد به ارائه گزارشی از فعالیت های اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی مختلف دانشکده و اخذ رشته های متفاوت در چند سال اخیر که با تعامل و همدلی و هم افزایی این گروه ها حاصل شده است پرداخت .

دکتر پاسدار اظهارداشت : حضور اساتید پویا ،توانمند و دلسوز در این مرکز علمی، نعمتی است که دانشکده را در رسیدن  به اهداف استراتژیک موفق ساخته است و با وجود پتانسیل و همت جمعی همکاران، راه اندازی گروه HSE نیزمی تواند در رفع مشکلات ناشی از عدم ایمنی موجود درصنایع و کارخانه ها  که بیشتر بخاطر نبود متخصصان این رشته  در آن اماکن حادث می شود  ،به استان و منطقه غرب که با زلزله و حوادث طبیعی درگیر هستند، مؤثر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۲۷
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید