اخبار

جشن سالروز ولادت حضرت علی(ع)،روز پدر و تقدیر از یک سال تلاش کارکنان دانشکده های بهداشت و تغذیه و صنایع غذایی برگزار شد

میلاد

 

جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع)،روز پدر و تقدیر از یک سال تلاش پویای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده های بهداشت و تغذیه و صنایع غذایی با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مسئولان دو دانشکده برگزار شد.

در این مراسم ابتداء دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت با گرامیداشت سالروز ولادت مولی الموحدین علی (ع)و روز پدر،زحمات پدران در تربیت فرزندان و تحمل سختی های فراوان برای اینکه بتوانند فرزندانی شجاع ،تلاشگر و مؤثر در عرصه های مختلف به جامعه تحویل نمایند را ستود.

رئیس دانشکده بهداشت در ادامه از یک سال تلاش و فعالیت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده ها ی بهداشت،تغذیه و صنایع غذایی  تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت:اعضای هیأت علمی و کارکنان این دو دانشکده که در یک فضای مشترک فعالیت می کنند توانسته اند با همدلی و تعامل ،امورات هر دانشکده را جداگانه و در صورت نیاز با هم افزایی و مشارکت ،امورات مشترک را نیز به نحو احسن انجام دهند .

دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ،سخنران بعدی این مراسم بود که عنوان کرد: موفقیت اعضای هیأت علمی این دو دانشکده در بخش پژوهش و کسب رتبه های برتر کشوری ودانشگاه و همچنین کسب  رتبه نخست کشوری توسط مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر بر سلامت که بی شک نتیجه تلاش اعضای هیأت علمی پژوهشگر این دو دانشکده می باشد ،دو دانشکده را به عنوان نماد همدلی و فعالیت مشترک کار آمد در سطح دانشگاه معرفی کرده است .

دکتر احسان صادقی رئیس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دیگر سخنران این مراسم بود که از تلاش مضاعف اعضای هیأت علمی و مسئولان و مدیران و کارکنان دو دانشکده در جوی آرام و متعهدانه سخن گفت و نگاه و سطح همکاری رئیس دانشکده بهداشت  با دانشکده نوپای تغذیه و صنایع غذایی را در ایجاد این فضای همدلی بسیار مؤثر و رهگشا خواند.

در این مراسم از تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان با اهداء لوح تقدیر تجلیل

1-دکتر مقداد پیر صاحب پژوهشگر برتر کشوری

2-دکتر منصور رضایی پژوهشگر سرآمد دانشگاه

3-دکتر فرید نجفی پژوهشگر سرآمد دانشگاه

4-دکتر هوشیار حسینی بخاطر زحمات یکساله در حسن انجام امورات آزمایشگاه های دانشکده بهداشت

5-دکتر  سید علیرضا موسوی بخاطر حسن انحام امورات معاونت اداری و مالی دانشکده  بهداشت در مدت تصدی این پست.

6-دکتر بهزاد کرمی متین بخاطر کسب رتبه نخست جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی توسط مرکز تحقیقات عوامل محیطی تحت مدیریت ایشان .

7- دکتر ستار رضایی -پژوهشگر برتر دانشگاه و دانشکده بهداشت

8-دکتر شهاب رضائیان-پژوهشگر برتر دانشگاه

9- دکتر یحیی سلیمی -پژوهشگر برتر دانشگاه

10- دکتر نگین فرهادیان-پژوهشگر برتر دانشگاه در بخش دانشجویی دکترا

11- آقای جعفر مرادی بخاطر نائل آمدن به درجه بازنشستگی و تقدیر از 30 سال تلاش ایشان در سطح دانشگاه

12-سرکار خانم طاهره حسینی فر بخاطر تلاش مؤثر در عرصه فرهنگی دانشکده بهداشت.

 

 

عکس 1

عکس 2

عکس 3

عکس 4

 

 

عکس 1

 

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۲۴
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید