اخبار

دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی دانشکده بهداشت برنامه فعالیت های آتی خود را تشریح کرد

دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی دانشکده بهداشت برنامه فعالیت های آتی خود را تشریح کرد

 

دکتر بهزاد مهکی که در مراسم معارفه ایشان به "سمت "معاون آموزشی دانشکده بهداشت و در جمع مسئولان دانشگاه و دانشکده های بهداشت و تغذیه و صنایع غذایی سخن می گفت به تشریح برنامه کاری خود پرداخت .

معاون آموزشی دانشکده بهداشت هدف از پذیرش این مسئولیت را تعلق خاطر و دلبستگی به دانشگاه و عشق  خدمت به جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: با امید و انگیزه و باوری که در باطنم شکل گرفته و به هدف بهبود فرآیندها،اصلاح عملکردها و ارتقاء سیستم در حد توان ،این مسئولیت را پذیرفته ام و با تمام توان در این راستا تلاش خواهم کرد.

وی برنامه های خود را در 4 بخش تعاملات (درون دانشکده ای ، درون دانشگاهی ،برون دانشگاهی و ارتقاء کمی و کیفی آموزش ) برشمردو به تشریح موارد و مؤلفه هایی که بایستی برای تحقق هرکدام مورد توجه قرار گیرند،پرداخت و تعاملات درون دانشکده ای را به هدف ارتقاء و حفظ نیروی انسانی  و فراهم آوردن شرایطی که همکاران با بالاترین سطح تعلق خاطر ،احساس مثبت،احترام،اعتماد،کرامت،امید،انگیزه،آرامش و سلامت روان بتوانند بهترین کارایی را از خود نشان دهندرا مهمتر دانست .

ایشان بر تعاملات و ارتباطاتی که بر پایه صداقت،شجاعت،خیرخواهی،احترام و آزادی باشد تأکید و برای رسیدن به هر کدام از موارد، قرار گرفتن در چارچوب قانون و مقررات را الزامی برشمرد . 

 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید