اخبار

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 94دانشکده بهداشت برگزار شد

94


جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 94دانشکده بهداشت با حضور دانشجویان رشته های مهندسی بهداشت محیط و مهندسی بهداشت حرفه ای ،رئیس و معاونان دانشکده، مدیران و اساتید گروه های مذکور در محل سالن همایش های دانشکده برگزار شد.

رئیس دانشکده بهداشت به عنوان اولین سخنران این مراسم که 38 دانشجوی رشته های مهندسی بهداشت محیط و مهندسی بهداشت حرفه ای با لباس ویژه فارغ التحصیلی حضور یافته بودند،با تبریک موفقیت آنان در کسب مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ،اظهار داشت :دانشجویی  و دانش پژوهی و مسیر علم آموزی انتها ندارد و شما هم نباید به این میزان از دانش بسنده کنید و سعی نمائید که حرکت در این مسیر را پرشتاب تر کرده و برنامه داشته باشید تا مدارک سطوح بالاتر را اخذ کنید.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت افزود: برای اینکه شما در امر تحصیل  موفق شوید،اساتید زیادی با زحمات و تلاش خودشان یاریگر شما بوده اند و بخش های مختلفی مثل آزمایشگاه ها ،کتابخانه و... به شما خدمات داده اند و هزینه تحصیل شما هم از بیت المال تأمین گردیده و این موارد یک مسئولیت بزرگ را بر عهده شما گذاشته که برای جبران آنها بایستی در خدمت جامعه باشید تا مردم از افکار و ایده و تلاش شما بهره مند شوند و فارغ التحصیلی را فرصتی برای استراحت ندانید و از آن به عنوان پایه ای برای ساختن آینده خود و پاسخ به زحمات و اعتماد اولیاء و جامعه بدانید. 

وی اضافه کرد برای موفقیت در امر بایستی آینده دور را در نظر و برای رسیدن به آرزوها و اهداف برنامه ریزی اصولی داشت و میزان تلاش و پویایی فرد است که تعیین کننده درصد موفقیت او در کار است و با توجه به اینکه امکان جذب همه فارغ التحصیلان در ادارات دولتی میسر نخواهد بود پرداختن به امر کار آفرینی و ایجاد بخش های خصوصی راهی برای اشتغال زایی و کمک به جامعه برشمرد و به دانشجویان توصیه کرد که در این مسیر قرار گیرند.

در ادامه مراسم،حجت الاسلام سوری که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری مستقر در دانشگاه علوم پژشکی ،در مراسم حضور یافته بود در سخنانی گفت:علم و دانش مرزی ندارد و هرچه بیشتر تلاش کنی به نتایج بهتری خواهید رسید و خداوند به پیامبر فرموده است اگر مأموریتی را به اتمام رساندی مأموریت دیگری را شروع کنید که این یعنی تلاش مداوم و مستمر برای رسیدن به هدف.

حجت الاسلام سوری افزود: شما یا قصد دارید جذب سازمانها و ادارات شوید یا ادامه تحصیل دهید و یا اینکه خود با ایجادشرکت ها و کارگاه ها به امرار معاش و ارائه خدمت به جامعه بپردازید که بهتر آن است که در هر حالت با دانش و توانمندی و آگاهی وارد شویدکه لازمه این مهم هم ادامه فعالیت و تلاش در تحصیل علم و فن ویژه هر شغلی است که در آینده به آن فکر می کنیدو بدانید که مسئولیت هم به تناسب و میزان دانش و تجربه به افراد اختصاص می یابد.

پرفسور مقداد پیرصاحب از اساتید گروه مهندسی بهداشت محیط و دکتر فرامرز قره گوزلو مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در خصوص چگونگی موفقیت فارغ التحصیلان در آینده سخن گفتند.

 

عکس 1

 

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید