اخبار

نشست صمیمی مسئولان دانشکده بهداشت با دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی جدید

نشست صمیمی مسئولان دانشکده بهداشت با دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی جدید

 

نشست صمیمی مسئولان دانشکده بهداشت با دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با حضور رئیس دانشکده ،معاونان ،مدیران اداری و مدیران گروه های آموزشی در محل سالن همایش های دانشکده برگزار شد.

در این نشست که با حضور تمام دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار گردید، رئیس دانشکده بهداشت ابتداء از خانواده های دانشجویان پذیرفته شده  که بستر لازم و امکانات ضروری را برای موفقیت فرزندان خود مهیا کرده اند، تشکر کرد و در ادامه توصیه های لازم برای طی مسیر علمی به دانشجویان را بیان داشت.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت گفت:شما دانشجویان در دانشکده ای پذیرفته شده اید که در بین 35 دانشکده دولتی در سطح کشور رتبه هفتم یا هشتم را دارد و در استان نیز همواره رتبه دوم یا سوم را به خود اختصاص داده است و تعداد قبولی دانشجویانش در کنکور های مقاطع مختلف طی سالهای متمادی با رتبه های تک و دو رقمی حاکی از این امر است .

دکتر پاسدار اظهار داشت :در آغاز تحصیل این مهم را به شما می گویم که تنها خواندن کتاب و گرفتن نمره جهت پاس کردن واحدها، وظیفه شما نیست و اگر اینطور عمل کنید با 20 الی 30 درصد مهارت فارغ التحصیل خواهید شد در صورتی که اگر با استفاده از دانش و تجربه اساتید و بویژه اساتید مشاور و بهره گیری از اطلاعات دانشجویان ترم های قبل از خود، دنبال علم آموزی بروید قطعا می توانید با مهارتی تا میزان 95 و حتی 98 درصدی در مقاطع بالاتر پذیرفته شوید که نمونه آن دانشجویان این دانشکده است که با رتبه های تک رقمی در مقاطع بالاتر پذیرفته شده اند و مجددا در مقطع بالاتر همین دانشگاه را انتخاب کرده اند در صورتی که می توانستند که دانشگاه تهران یا ...را انتخاب کنند.

رئیس دانشکده، کاهش زمان استفاده از شبکه های اجتماعی که محتوای مناسبی برای افزایش دانش ندارند وکاربران را از روال طبیعی زندگی خارج می کنند را به دانشجویان گوشزد کرد وداشتن برنامه برای موفقیت از همین ابتدای امر را ضروری دانست.

وی به دانشجویان گفت: شما با پذیرفته شدن در دانشگاه دولتی که همه هزینه های لازم را رایگان می کند با سایر دانشگاه های غیر دولتی مقایسه و با نعمت دانستن این فرصت ،سعی کنید با احساس مسئولیت و به هدف خدمت به جامعه به تحصیل علم بپردازید.

در ادامه این مراسم خانم حسینی فر مدیر فرهنگی دانشکده بهداشت طی سخنانی از دانشجویان دعوت کرد که با شرکت در فعالیت های فرهنگی و قرار گرفتن در کنار دانشجویان ترم های قبل نسبت به ارتقاء سطح آگاهی خود و افزایش میزان توانمندی برای همکاری در کارهای گروهی و عضویت در تشکل های دانشجویی پویا باشند وبا بیان مطالبی آنان را با امکانات کتابخانه الکترونیکی دانشکده و نحوه استفاده از منابع آشنا ساخت

عکس 1

۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید