اخبار

معاون آموزشی دانشکده بهداشت در جمع دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی جدید: سعی کنید در همه ابعاد ممکن رشد کنید

معاون آموزشی دانشکده بهداشت در جمع دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی جدید: سعی کنید در همه ابعاد ممکن رشد کنید

 

معاون آموزشی دانشکده بهداشت که درجمع  دانشجویان پذیرفته شده در سال تحصیلی جدید سخن می گفت،اظهار داشت:فضا و شرایط دانشگاه با دوران دبیرستان متفاوت است و وظایف شماکه به این مکان آموزشی قدم گذاشته ایدسطح دیگری از آگاهی ها و فعالیت ها را می طلبد و نیاز به یادگیری اموری دارید که لازمه طی طریق دانشجویی است وما مسئولان دانشکده با برنامه های متنوعی این موارد را برای شما مشخص و تسهیل خواهیم کرد.

 دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی دانشکده بهداشت افزود:شما دانشجو هستید و باید خود را برای تلاش بیشتر در کسب علم و سطحی فراتر از درس خواندن به صورت تئوریک آماده کنیدو برای این مهم بایستی از همین اوایل کار با حضور همیشگی در جلسات درس و عضویت در تشکل های دانشجویی و امور فرهنگی خود را به صورت چند بعدی ارتقاء دهید و سعی کنید رشد شما تک بعدی و در راستای فقط پاس کردن دروس نباشید.

معاون آموزشی پویایی و دوری از انفعال و شرکت در کارهای دانشجویی را بسیار مؤثر و مفید خواند و با بیان این مطلب که ما برای افزایش اطلاعات شما و موفقیت در کار،اساتید مشاور هررشته را تعیین کرده ایم که شما می توانید با بهره گیری از راهنمایی های آنها به هدف خود برسید دانشجویان را به تعامل با همدیگر وفعالیت های گروهی ترغیب کرد.

وی توجه دانشجویان به حقوق خود و آشنایی با قوانین و آئینامه های مربوطه را برای آنان امری ضروری دانست و در پایان اساتید مشاور هرگروه و مدیران و کارشناسان معاونت آموزشی دانشکده برای ارائه خدمات به دانشجویان را معرفی کرد. 

در این نشست به 8 دانشجوی پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد که دانشج.ی مقطع کارشناسی همین دانشکده بوده اند لوح تقدیر و هدایایی داده شدودانشجویان با حضور در بخش های مختلف دانشکده با امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشکده آشنا شدند.

۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید