اخبار

مراسم مشترک گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی توسط دانشگاه های علوم پزشکی و رازی برگزار شد

مراسم مشترک گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی توسط دانشگاه های علوم پزشکی و رازی برگزار شد

 

اعضای گروه آموزشی آمار زیستی دانشکده بهداشت ازدانشگاه علوم پزشکی و گروه آموزشی آمار دانشکده علوم پایه از دانشگاه رازی در مراسمی مشترک روز ملی آمار و برنامه ریزی را برگزار کردند.

در این مراسم که با حضور معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان؛ رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه رازی و با میزبانی گروه آمار دانشکده علوم پایه دانشگاه رازی، در محل سالن همایش ها برگزار گردید، 2 نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت و دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه به ایراد سخن پرداختند.

دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی و عضو گروه آمار زیستی و دکتر افشین الماسی مدیر گروه آموزشی آمار زیستی دانشکده بهداشت ازدانشگاه علوم پزشکی و خانم دکتر شرفی مدیر گروه آمار دانشکده علوم پایه و دکتر سیدرضا هاشمی عضو گروه آموزشی آمار دانشکده علوم پایه از دانشگاه رازی سخنرانان این مراسم بودند.

سخنرانان علاوه بر گرامیداشت این روز ملی و اهمیت این رشته در افزایش دقت در طرح های تحقیقاتی، به مباحثی از قبیل؛ مشخصات دانشگاه های نسل سوم و نسل چهارم و جایگاه ایران در این مسیر، تمهیدات و تدابیر لازم برای قرار گرفتن مؤثر در راه حرکت به سوی پیشرفت و ترقی، لزوم یادگیری نرم افزارهایی که می تواند آماریست ها را در انجام تحقیقات دقیق تر یاری دهد، افزایش ارتباطات بین دو دانشگاه و بطور ویژه دو دانشکده، برگزاری سمینارهای علمی مشترک در خصوص مسائل و مشکلات کارشناسی شده جامعه و انجام تحقیقات کاربردی در حوزه علوم زیستی پرداختند.

سخنرانان رمز موفقیت در این زمینه ها را تلاش مستمر و تعامل بیش از پیش دانشگاه ها در تبادل دانش و تجربه ها و افزایش تعامل بین دانشگاه ها و صنعت دانستند.

در این مراسم از پرفسور قزوینی نژاد و پرفسور ابوطالب خدادادی از اساتید پیشکسوت دانشگاه رازی، در رشته آمار تجلیل به عمل آمد.رسانه جدید

رسانه جدید

 رسانه جدید

۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۱۸
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید