اخبار

مرکز مدیا لب دانشکده بهداشت آماده ساخت فیلم کوتاه در زمینه های آموزشی و بهداشتی درمانی است

مرکز مدیا لب دانشکده بهداشت آماده ساخت فیلم کوتاه  در زمینه های آموزشی و بهداشتی  درمانی است

 

رئیس دانشکده بهداشت در گفت و گو با روابط عمومی این دانشکده گفت:مرکز مدیا لب این دانشکده که مدتی است راه اندازی و در ساخت فیلم های کوتاه آموزشی مد نظر اساتید به منظور استفاده دانشجویان موفق عمل کرده ،آماده است تا در ساخت فیلم های آموزشی و مناسب پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها و سایر موارد لازم در عرصه های آموزشی،بهداشتی و درمانی با بخش های مختلف دانشگاه و سایر سازمان های سلامت محور همفکری و همکاری نماید.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت افزود:ساخت فیلم های کوتاه به صورت کلیپ و در فرمت مبایل که هم در شبکه های اجتماعی قابل بارگذاری است و هم از طریق صدا و سیما قابلیت پخش را دارد ،از توانمندی های این مرکز است و در صورت نیاز همه سازمان ها از جمله صدا و سیما می توانند با انعقاد تفاهم نامه نسبت به تهیه فیلم های کوتاه مورد نظر خود اقدام نمایند.

وی حضور پرسنل متخصص در این مرکز که هم به مسائل بهداشتی درمانیآشنا هستند و هم در ساخت فیلم کوتاه و مؤثر در موارد پیش آمده توانمندی خود را نشان داده اند می تواند در این عرضه مثمر ثمر باشد.

،قرار گرفتن مدیا لب در محیط دانشکده و در کنار مرکز تحقیقات عوامل محیطی و پژوهشکده سلامت را موقعیت مغتنمی برای بهره مندی دانشگاه از این مرکز یرشمرد.

وی حضور اساتید رشته های مختلف و در دسترس برای مشاوره و مشارکت در ساخت فیلم ها در مواقع ضروری را نیز از امکانات مهم و مؤثر این مرکزخواند.

 

عکس 1

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید