اخبار

دکتر علیرضا احمدی به عنوان رئیس دانشکده بهداشت منصوب شد/ تقدیر از دکتر یحیی پاسدار

دکتر علیرضا احمدی به عنوان رئیس دانشکده بهداشت منصوب شد/ تقدیر از دکتر یحیی پاسدار

طی حکمی از سوی دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر علیرضا احمدی به عنوان رئیس دانشکده بهداشت منصوب شد.

دکتر علیرضا احمدی دوره های پزشکی عمومی و تخصصی خود را در رشته بیهوشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذرانده و فارغ التحصیل PhD اپیدمیولوژی با گرایش خودکشی شناسی از دانشگاه کارولینسکا در استکهلم سوئد و فلوشیپ مدیریت درد FCPM از دانشگاه ماهیدول بانکوک می باشد.

از سوابق مدیریتی وی می توان به مدت 5 سال مدیریت شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب، 2 سال معاونت مدیریت پژوهش دانشگاه، 1 سال معاونت امور بهداشتی و نیز مدت 2 سال مدیریت امور بین الملل دانشگاه اشاره کرد.

دکتر احمدی در زمینه پژوهش دارای Hindex=۱۲ در اسکوپوس و مؤلف کتب علمی مرجع و مقالات متعدد در مجلات معتبر علمی پژوهشی است که موفق به دریافت جایزه جهانی‏ De Leo شده و بعنوان محقق برجسته در زمینه پیشگیری از خودکشی معرفی شده است.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر یحیی پاسدار عهده دار بوده است که دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد.



جناب آقای دکتر یحیی پاسدار

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند. امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.
بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاش های بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی ریاست دانشکده بهداشت با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

دکتر محمودرضا مرادی

رئیس دانشگاه

۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید