اخبار

آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشکده های بهداشت و بین الملل و پردیس خود گردان دانشگاه برگزار شد

آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشکده های بهداشت و بین الملل و پردیس خود گردان دانشگاه برگزار شد

 آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشکده های بهداشت و بین الملل و پردیس خود گردان دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه ،مسئولان و مدیران بخش های مختلف در سالن مرکز مطالعات دانشگاه  برگزار شد.

 معاون آموزشی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دکتر پاسدار رئیس پیشین دانشکده بهداشت، دانشکده بهداشت را یکی از مراکز آموزشی پویا وفعال دانشگاه در امر احداث فضا های فیزیکی و ایجاد بستر لازم در حوزه های علمی و پژوهشی و تربیت دانشجویان با دانش بر شمرد و اظهار امیدواری کرد که با حضور دکتر علیرضا احمدی که از مدیران با تجربه دانشگاه هستند ،این روند ادامه و شاهد ارتقای بیش از پیش دانشکده بهداشت باشیم.

دکتر حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه با قدر دانی از تلاش های دکتر علیرضا احمدی در زمان ریاست امور بین الملل و پردیس خود گردان دانشگاه گفت:این حوزه با حضور دکتر علیرضا احمدی و با پذیرش دانشجویان  و مهیا ساختن بستر لازم برای استفاده دانشجویان خارجی از امکانات آموزشی با کیفیت رونق خوبی گرفت و امیدواریم که دکتر پاسدار هم با برنامه های کارشناسی شده ای قدم های مؤثر بعدی در این راه بردارند و شاهد ارتقاء این حوزه باشیم چون بهره مندی از این پتانسیل در معرفی بین المللی دانشگاه کرمانشاه بسیار مهم و حیاتی است.  

وی اظهار داشت:انتظار می رود که با مسئولیت پذیری و همدلی  و هم افزایی بیش از پیش اعضای هیئت علمی و کارکنان در فضایی دوستانه ، تمام دانشکده ها، بویژه دانشکده های بهداشت و امور بین الملل و پردیس خود گردان دانشگاه بتوانند با تمام توان در راه پیشبرد اهداف اصلی دانشگاه و ارتقا کیفی علمی و آموزشی گام بردارند.

در ادامه این مراسم دکتر یحیی پاسدار رئیس پیشین دانشکده بهداشت بیان داشت: دانشکده بهداشت کرمانشاه با همکاری اساتید توانمند و مجرب، در عرصه های آموزشی و پژوهشی و توسعه کمی و کیفی گروه های آموزشی، آزمایشگاه های تخصصی، مراکز تحقیقاتی و توسعه روش های نوین آموزشی فعالیت قابل توجهی داشته است و در نتیجه همین تلاش ها همواره حرفی برای گفتن داشته و بویژه در عرصه ی پژوهشی همواره جزو دانشکده های برتر بوده است.

وی اظهار داشت:کسب رتبه های برتر کشوری در مقاطع دکترا ی تخصصی و کارشناسی ارشد توسط دانشجویان پر تلاش رشته مهندسی بهداشت محیط از افتخارات این دانشگاه در سالهای اخیر است.  

همچنین دکتر احمدی نیز با بیان اینکه بخش بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۹۵ با جذب ۲۳ دانشجوی خارجی فعالیت خود را آغاز کرد ،گفت: هم اکنون ۴۱۵ دانشجوی خارجی در رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

در ادامه مراسم دکتر بابک ایزدی رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه گفت: دانشجویان خارجی با کسب آموزش ها و مهارتهای لازم در رشته تحصیلی خود می توانند تبلیغ مثبتی برای دانشگاه و کشور محسوب شوند که افزایش جذب دانشجویان خارجی و پیشرفت دانشگاه در زمینه توریسم آموزشی را به دنبال خواهد داشت، بنابر این باید کیفیت آموزشی در این بخش افزایش یابد.

در پایان این  مراسم، ابلاغ دکترعلیرضا  احمدی به عنوان رئیس جدید دانشکده بهداشت و ابلاغ دکتریحیی پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رئیس پردیس خودگردان دانشگاه، توسط معاونت آموزشی دانشگاه اهداء شد.

۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید