اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت
 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را تبریک گفت.
متن پیام تبریک بدین شرح است‌:

 

 به نام خدا
 
جناب آقای دکتر فرید نجفی 
سرپرست محترم معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
انتصاب شایسته جنابعالی به سرپرستی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع را از سوی همکاران شما در هیات رییسه ، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، تبریک گفته و دوام توفیقات شما را از خداوند مهربان خواستارم.
 
جنابعالی در مدت تصدی معاونتهای تحقیقات و فناوری و آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و یا در کسوت عضو هیات علمی، در ترویج پژوهش، گسترش فناوری، ایجاد مراکز تحقیقاتی و کانون های فناوری و کارآفرینی، زمینه سازی تصویب و تاسیس پژوهشکده ها و افزودن رشته های تحصیلی در دانشگاه تلاش های قابل تقدیری انجام داده اید.
 
حال که توسط وزیر محترم بهداشت به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری انتخاب شده اید، امیدوارم به عنوان فرزند شایسته این دیار، حاصل تجارب سالهای خدمتتان در این استان، بتواند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور موجب رونق تولید دانش مورد نیاز و کاربردی برای حل مشکلات حوزه سلامت مردم به ویژه در دوران سخت کنونی مبارزه با کووید گردد.
 
در پایان از زحمات ارزشمند شما در مدت تصدی معاونت تحقیقات و فناوری و عضویت در هیات رییسه دانشگاه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
 
دکتر مرادی 
 رییس دانشگاه
۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید