اخبار

جلسه بررسی چالش های آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان

جلسه بررسی چالش های آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان

جلسه بررسی چالش های آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان، روز سه شنبه 19 اسفند با حضور معاون آموزشی دانشکده، مسئول EDO، مسئول واحد استعداد درخشان، مسئول اساتید مشاور و نیز مسئول کمیته دانشجویی EDO  و همچنین نمایندگان دانشجویان برگزار شد.
در این جلسه پس از طرح موضوع از سوی معاون آموزشی دانشکده، مسئول EDO به اهمیت بررسی و لزوم رفع چالش های موجود در آموزش مجازی پرداختند. سپس واحد استعداد درخشان، اهداف و آخرین آئین نامه های آن ارائه توسط دکتر اسدی مسئول این واحد ارائه شد. دکتر ندری مسئول اساتید مشاور در مورد نقش اساتید مشاور در پیشبرد اهداف آموزشی توضیحات لازم را ارائه دادند. خانم پرنون به عنوان مسئول کمیته دانشجویی EDO نیز به معرفی این کمیته پرداختند.
در ادامه دانشجویان به طرح مهمترین چالش ها در زمینه آموزش مجازی و آزمون های الکترونیک پرداختند. ضعف در زیرساخت ها و عدم امکان برگزاری جلسات به صورت آنلاین از مهمترین چالش های مطرح شده از سوی دانشجویان بودند. همچنین در این جلسه پایبندی بیشتر به برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای بارگذاری و ارائه دروس از سوی اساتید و نیز توجه بیشتر بر ارزشیابی تکوینی دانشجویان در طول ترم تحصیلی از مهمترین مطالبات دانشجویان در این جلسه بود.

دانشجو
دانشجو

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید