اخبار

برگزاری موفق بازدید و ارزیابی دانشکده بهداشت

برگزاری موفق بازدید و ارزیابی دانشکده بهداشت

🏛️ برگزاری موفق بازدید و ارزیابی دانشکده بهداشت

بازدید و ارزیابی دانشکده بهداشت روز شنبه ۳۰ خردادماه با حضور تیم ارزیاب و مشارکت اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان با موفقیت برگزار شد.

در جریان این برنامه، مستندات و فعالیت‌های دانشکده مورد بررسی قرار گرفت و نشست‌های تخصصی با اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

همچنین تیم ارزیاب از بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشکده بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشکده قرار گرفت.

رئیس دانشکده بهداشت ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، حضور مسئولانه و مشارکت ارزشمند تمامی همکاران را در برگزاری مطلوب این برنامه مؤثر و

شایسته تقدیر دانست.

امید است نتایج این ارزیابی، زمینه‌ساز ارتقای هرچه بیشتر کیفیت فعالیت‌ها و توسعه دستاوردهای دانشکده در مسیر تعالی آموزشی و پژوهشی باشد.

🌐 روابط عمومی دانشکده بهداشت کرمانشاه

۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید