اخبار

مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید در دانشکده بهداشت کرمانشاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید در دانشکده بهداشت کرمانشاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید در دانشکده بهداشت کرمانشاه برگزار شد

 جلسه شورای آموزشی این دانشکده با دستور کار برگزاری مراسم تودیع و معارفه دکتر افشین الماسی و دکتر هاشمیان، با حضور ریاست دانشکده،

دکتر حیدری معاون آموزشی، اعضای شورا و مدیران گروه‌های مختلف تشکیل شد.

در این مراسم که فضایی صمیمی و توأم با قدردانی داشت، ریاست دانشکده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر افشین الماسی

در دوران تصدی مسئولیت، برای دکتر هاشمیان در سمت جدید خود آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد .

برگزاری این گونه آیین‌ها، سنت حسنه تجلیل از تلاش‌های پیشکسوتان و خیرمقدم به چهره‌های جدید است که نشان‌دهنده پویایی و تداوم حرکت

علمی و مدیریتی در مجموعه دانشکده می‌باشد.

 روابط عمومی دانشکده بهداشت کرمانشاه

۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید