مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید در دانشکده بهداشت کرمانشاه برگزار شد
جلسه شورای آموزشی این دانشکده با دستور کار برگزاری مراسم تودیع و معارفه دکتر افشین الماسی و دکتر هاشمیان، با حضور ریاست دانشکده،
دکتر حیدری معاون آموزشی، اعضای شورا و مدیران گروههای مختلف تشکیل شد.
در این مراسم که فضایی صمیمی و توأم با قدردانی داشت، ریاست دانشکده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر افشین الماسی
در دوران تصدی مسئولیت، برای دکتر هاشمیان در سمت جدید خود آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد .
برگزاری این گونه آیینها، سنت حسنه تجلیل از تلاشهای پیشکسوتان و خیرمقدم به چهرههای جدید است که نشاندهنده پویایی و تداوم حرکت
علمی و مدیریتی در مجموعه دانشکده میباشد.
روابط عمومی دانشکده بهداشت کرمانشاه