<span>تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات سلامت و آموزشی شدن بیمارستان این شهرستان</span><span> </span><span></span><span>دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در راستای پیگیری امور حوزه سلامت شهرستانها، در سفری کاری به شهرستان سنقر، از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کرد.</span><span><span><span> </span><span></span><span>در این بازدید، دکتر سروش ضمن بررسی امکانات و ظرفیتهای موجود در حوزه سلامت سنقر، بر ضرورت ارتقای استانداردهای درمانی، بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و تقویت فرآیند آموزشی شدن بیمارستان این شهرستان تأکید کرد.</span><span> </span><span></span><span>در جریان این سفر، نشستی با حضور دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر مستوفی، مشاور رئیس دانشگاه در امور شهرستانها، و جمعی از مسئولین شهرستان سنقر برگزار شد.</span><span> </span><span></span><span>در ابتدای این نشست، دکتر مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر، گزارشی جامع از وضعیت موجود، چالشها، نیازمندیها و مسائل حوزه سلامت شهرستان ارائه کرد.</span><span> </span><span></span><span>دکتر سروش پس از استماع گزارش ارائهشده، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان حوزه سلامت در شهرستان سنقر، اظهار کرد: «آموزشی شدن بیمارستانها در استان و شهرستان سنقر، کلید اصلی ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستانهاست و این موضوع میتواند زمینهساز برقراری توازن سلامت در سراسر استان باشد.»</span><span> </span><span></span><span>رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین بر ضرورت همکاری و همراهی مسئولان محلی، نمایندگان مردم و مجموعه دانشگاه برای رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان سنقر تأکید کرد و ارائه خدمات شایسته، مطلوب و باکیفیت به مردم شریف این شهرستان را از اولویتهای مهم دانشگاه دانست.</span><span> </span><span></span><img src="" class="emoji" alt="🔘"><span> ۱تیر ماه ۱۴۰۵</span></span></span>