<span>افتتاح پنجمین پایگاه اورژانس بین جاده ای </span><span></span><span>صبح امروز با حضور نماینده شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر شبکه ، پایگاه فوریت های پزشکی در روستای هفت آشیان بهره برداری رسید. </span><span></span><span>این پایگاه مجهز به یک دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات لازم می باشد و در صورت بروز هرگونه حادثه ای ،آماده خدمت رسانی به شهروندان و روستاهای اطراف می باشد، شایان ذکر است این پایگاه با تلاش های آقای حسینی کیا و پیگیریهای آقای دکتر مهری و دکتر قلعه سفیدی افتتاح شده است. </span><span></span> <div><span><br> </span></div>