در راستای تقویت ارتباط مستقیم با اعضای خانواده بزرگ دانشگاه و ارتقای پاسخگویی، سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راهاندازی شد.
اساتید، اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و همشهریان گرامی میتوانند درخواستها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را صرفاً از طریق پیامک به شماره زیر ارسال نمایند:
📱 ۰۹۹۶۳۷۱۶۱۷۶
این سامانه با تأکید دکتر سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با پیگیری مدیریت روابط عمومی دانشگاه فعال شده است تا امکان ارتباطی مستقیم، بیواسطه و مؤثر میان دانشگاه و مخاطبان فراهم شود.
شایان ذکر است پیامهای ارسالی بهصورت مستقیم توسط رئیس دانشگاه مشاهده شده و پس از بررسی، جهت رسیدگی و پیگیری به حوزههای مرتبط ارجاع خواهد شد.