اخبار

تأکید رئیس دانشگاه بر ارتقای کیفیت خدمات سلامت و آموزشی شدن بیمارستان سنقر در سفر به این شهرستان

تأکید رئیس دانشگاه بر ارتقای کیفیت خدمات سلامت و آموزشی شدن بیمارستان سنقر در سفر به این شهرستان
 دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در راستای پیگیری امور حوزه سلامت شهرستان‌ها، در سفری کاری به شهرستان سنقر، از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر سروش ضمن بررسی امکانات و ظرفیت‌های موجود در حوزه سلامت سنقر، بر ضرورت ارتقای استانداردهای درمانی، بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و تقویت فرآیند آموزشی شدن بیمارستان این شهرستان تأکید کرد.

در جریان این سفر، نشستی با حضور دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر مستوفی، مشاور رئیس دانشگاه در امور شهرستان‌ها، و جمعی از مسئولین شهرستان سنقر برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، دکتر مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر، گزارشی جامع از وضعیت موجود، چالش‌ها، نیازمندی‌ها و مسائل حوزه سلامت شهرستان ارائه کرد.

 دکتر سروش پس از استماع گزارش ارائه‌شده، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه سلامت در شهرستان سنقر، اظهار کرد: «آموزشی شدن بیمارستان‌ها در استان و شهرستان سنقر، کلید اصلی ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان‌هاست و این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز برقراری توازن سلامت در سراسر استان باشد.»

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین بر ضرورت همکاری و همراهی مسئولان محلی، نمایندگان مردم و مجموعه دانشگاه برای رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان سنقر تأکید کرد و ارائه خدمات شایسته، مطلوب و باکیفیت به مردم شریف این شهرستان را از اولویت‌های مهم دانشگاه دانست.

رسانه جدید
رسانه جدید
۱ تیر ۱۴۰۵ ۲۱:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید