اخبار

بازدید رئیس دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان شهرستان سنقر

بازدید رئیس دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان شهرستان سنقر
دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان امام خمینی(ره) و نشست بررسی نیازمندی‌های شهرستان سنقر، با حضور در بیمارستان این شهرستان از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی در جریان این بازدید، ضمن گفت‌وگو با پرسنل بیمارستان، از تلاش‌ها و خدمات کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

در این بازدید، آقای حسینی‌کیا، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر مستوفی، مشاور رئیس دانشگاه در امور شهرستان‌ها، آقای محمدی، فرماندار شهرستان سنقر، دکتر مهری، رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقر، و جمعی از مسئولین شهرستانی، دکتر سروش را همراهی کردند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و هیئت همراه همچنین با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان، از نزدیک در جریان مشکلات، نیازها و انتظارات بیماران و همراهان آنان قرار گرفتند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
۱ تیر ۱۴۰۵ ۲۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید