اخبار

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن در دانشکده بهداشت برگزار شد

روز زن


مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن با حضور مسئولان،مدیران و کارکنان دانشکده بهداشت و مهمانانی خارج از سازمان در محل سالن همایش های این دانشکده برگزار شد.

رئیس دانشکده بهداشت با گرامیداشت مقام والای دخت مکرم پیامبر اسلام(ص) و روز زن گفت: زنان جامعه اسلامی ما علاو بر نقش های خانه داری ،مادری،همسر ومکمل مردان در تربیت فرزندان ،به عنوان کارشناسانی خبره و ماهر در بسیاری از زمینه ها پا به پای مردان در امور کشور فعالیت دارند که تلاش های  همراه با حوصله و ظرافت کاری آنان توانسته سازمانها را متحول سازد.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت افزود:وجود زن در بین خانواده،ادارات و نهادها و جامعه و بویژه در برخی از مشاغل که فقط با دستان مهربان و توانمند زنان قابل انجام است ،نعمتی است که بایستی قدر آن را دانست و ما از همکاری آنان  در کارهای اداری بسیار خوشحال و خرسندیم و معتقدم شأن و منزلت زن بسیار والا و قابل احترام است و این مراسم هم بهانه ای برای ابراز احترام و تشکر از زحمات مختلف آنان است.

ایشان حضرت فاطمه (س) را الگویی بسیار ارزشمند و شخصیتی ملکوتی برای انسانها و بخصوص زنان برشمرد و نامگذاری سالروز ولادت آن بزرگ بانوی اسلام به عنوان روز زن را مایه افتخار زنان دانست و پیروی از اخلاق و رفتار آن بانوی بزرگوار را یادآوری کرد که می تواند زن را در جامعه به قله های ارزش و افتخار برساند. 

در ادامه این مراسم  خانم دکتر شیرزادی مدیر عامل شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه، یکی از مدعوین به مراسم ،با گرامیداشت این ایام در مورد مضرات پسماندهای شهری و خطر ات پسماند های بیمارستانی و همچنین برخی راهکارهای مؤثر برای پیشگیری از بیماری های ناشی از پسماندها به ایراد سخن پرداخت.

خانم دکتر شیرزادی از داشتن برنامه های مفیدی برای مدیریت پسماندها درسطح شهرها و مناطق روستایی استان خبر داد و اظهار نمود که برای اجرای مؤثر تراز آنچه تاکنون در این راستا صورت گرفته است ،نیاز به همکاری و همدلی بیش از پیش مسئولان استانی و شهرستانی داریم که انشا ا.. با درایت آنان استان را از آلودگی های حاصل از ریختن پسماند ها در محیط زیست نجات دهیم.

دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی دانشکده بهداشت دیگر سخنران این مراسم بود که با تبریک و تهنیت این ایام و مناسبت ها به مشکلات زنان بویژه زنان شاغل در جامعه پرداخت و اظهار داشت زنان شاغل در رقابت با مردان بخاطر مسئولیت بیشتر خارج از سیستم اداری مثل خانه داری و فرزندپروری وقت بیشتری می گذارند و  بدون توجه به دیگر نقش ها ،در پست های مدیریتی کمتر بکار گرفته می شوند که این امر به حقوق آنان لطمه می زند و اگر با رعایت حقوقی که در امر بارداری و فرزند پروری قانون برای آنان در نظر گرفته است آنان را در مسئولیت های مدیریتی مشارکت دهیم، قطعا با تعهدو حساسیت خاصی که در انجام بهتر کار دارند تأثیرات مثبت حضور آنان را در پست های مدیریتی لمس خواهیم کرد.  

دکتر مهکی با اشاره به لقب مادر زمین به خانم دکتر شیرزادی ،از نقش مفید ایشان و تلاشی که در این زمینه دارند تشکر کرد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید