واحد دبیرخانه نام و نام خانوادگی : شهناز ربیعی سمت: مسئول دبیرخانه نام و نام خانوادگی : علی قمری سمت: بایگانی اداری کرمانشاه - بلوار عشایر - میدان ایثار - جنب بیمارستان فارابی - دانشکده بهداشت 6719851351 083-38281990 شرح وظایف واحد دبیرخانه «« شرح وظایف »» ثبت و نظارت بر موضوعات مکاتبات دریافتی و ارسالی از طریق اتوماسیون اداریبازبینی و کنترل ضمائم نامه های دریافتی و ارسالیثبت و نظارت و تفکیک و توزیع نامه های ارجاع شده به اقدام کننده ها و پیگیری آنثبت و نظارت بر مکاتبات داخلیثبت و نظارت بر حفظ و نگهداری سوابق مربوط به نامه ها طبق ضوابط و مقررات به شکل الکترونیکی در اتوماسیون و درصورت لزوم بایگانی فیزیکیطبقه بندی و کدگذاری و بایگانی مکاتبات طبق دستورالعمل های مربوطه و احتیاجات مرکز خدمات آموزشی (درصورت فیزیکی بودن مکاتبات) پست و دریافت مراسلات پستی (دانشنامه، ریزنمرات، گواهی موقت و ...)ثبت مکاتبات و مستندات مربوط به کارکنان و واحدها در دفاتر ارسال و مراسلات و تحویل آن درقبال اخذ رسیدثبت و نظارت مکاتبات و فرم های داخلی در دفتر اندیکاتور (داخلی)ارسال و پیگیری کلیه مکاتبات خارج از سازمان طی دستور مقامات ذیربطدریافت مکاتبات و سایر امور مربوط به امور مالی حسب موردتهیه گزارش های لازم و سایر امور محوله پیگیری و همکاری و مشارکت جهت طراحی و پیاده سازی سیستم نرم افزاری دبیرخانه و بایگانینگهداری از نامه هایی که تاریخ پیگیری و اقدام آنها تعیینشده و ارسال به موقع آنها را برای واحدهای اقدامکنندهانجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوقآشنایی با رایانه، مهارت های امور اداری و دفتری، نامه نگاری، ثبت و بایگانی اسناد و مدارک، طبقه بندی و کدینگ اسناد، مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهیحفظ و نگهداری از تجهیزات و اموال تحت اختیار مربوطه و استفاده بهینه و صحیح از آنها مانند کامپیوتر ، پرینتر ، اسکنر و .....تاریخ بروزرسانی : ۱۳ مهر ۱۴۰۴ ۱۶:۰۹ شرح وظایف بایگانی اداری «« شرح وظایف »» دریافت دستور کار و برنامه از مافوقتفکیک نامه ها، بایگانی به همراه اسناد، اوراق، مدارک (شامل: بایگانی فیزیکی و بایگانی تصویری )انجام پرینت و کپی لازم جهت بایگانی فیزیکی و راکدحفظ و نگهداری پرونده ها تشکیل زونکن، لیبل گذاری و درج اسامی برای پرونده های راکدضبط و جایگزینی اوراق مربوط در پرونده هاطبقه بندی، کد گذاری و بایگانی مستندات آن هاتشکیل پرونده های پایان یافته با اجازه سرپرست مربوطه و ارسال به بایگانی راکدضبط و نگهداری به ترتیب هر یک از زونکن ها و تهیه و تعیین فهرست، اسم و شماره برای هر یک از پرونده هاتشکیل پرونده برای پرسنل و اعضای هیئت علمی جدید(فرآیند کامل یک تشکیل پرونده تا رسیدن به قفسه بایگانی مربوطه)تعویض و یا مرمت پرونده های فرسوده و یا آسیب دیده دوره های گذشته انجام اقدامات لازم جهت حفظ و نگهداری پرونده ها در مقابل آفات، رطوبت، حرارت، نور، آتش سوزی و غیره استفاده از فن آوری نوین اطلاعات درانجام امور بایگانی به منظور افزایش بهره وری کارتاریخ بروزرسانی : ۱۳ مهر ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸