اخبار

رئیس دانشکده بهداشت در سیزدهمین مجمع عمومی:

رئیس دانشکده بهداشت در سیزدهمین مجمع عمومی:

با توجه به نیاز جامعه؛ دانشگاه محل ادای دین در مقابل مردم است.

رئیس دانشکده بهداشت در سیزدهمین جلسه مجمع عمومی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت گفت: «دانشگاه دستگاهی است که متولی امر سلامت است و جامعه برای بهره­مندی از سلامت با کیفیت، چشم به تلاش­های اساتید آن دارد و چون همه ما برای تحصیل و بورس از بودجه عمومی استفاده کرده­ایم اکنون برای ادای دین در مقابل جامعه بایستی تلاش کنیم.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت در جلسه مجمع عمومی افزود: ما بایستی با تلاش خود و ارائه ایده­های نو و  عام­المنفعه دانشکده و دانشگاه را در مسیر تولید علم و دانش و نوآوری قرار دهیم و افزایش رشته­های تحصیلات تکمیلی که نیازسنجی شده بایستی بطور جدی پیگیری شود.

رئیس دانشکده اضافه کرد: استان کرمانشاه که از استان­های مهمی است که با جاذبه­های گردشگری پتانسیل­های بسیار بالا و نام نیکی که در دوران دفاع مقدس از خود به جا گذاشته، شایسته هر نوع امکانات و بویژه مراکز و امکانات علمی پیشرفته است و دولت هم برای تحقق این امر پیشقدم است و اینجا ایده­ها، تلاش­ها و ارائه طرح­ها و راهکارهای اساتید دانشکده­ها و دانشگاه بسیار مؤثر است و از اساتید خواست که ایده­های خود را ارائه دهند تا دانشگاه پویایی خود را حفظ کند.

دکتر پاسدار اشاره کرد: محیط دانشگاه با دبیرستان فرق می­کند و دانشجو با ورود به دانشگاه، باید احساس کند وارد فضای علمی دیگری شده که فضا و امکانات آموزشی آن می­تواند او را در رسیدن به هدف یاری دهد.

وی ادامه داد که دانشجو باید احترام داشته باشد و تکریم شود و حریم استاد و دانشجو مشخص باشد و رعایت گردد.

رئیس دانشکده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

استاد باید دانشگاه را خانه بداند و دانشجو را فرزند خود فرض کند و با سواد شدن دانشجو را مهم بداند. چون همین دانشجویان فردا مسئول واکسیناسیون، کنترل جمعیت، کنترل آب آشامیدنی و .... می­شوند و اگر بیسواد فارغ­التحصیل شوند قطعاً ضرر آن متوجه جامعه­ای خواهد شد که ما اساتید و خانواده­های ما عضوی از آن هستند.

در ادامه­ی جلسه دبیر علمی دومین کنگره بین­المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران گزارش مبسوطی درخصوص فعالیت­های صورت گرفته ارائه نمود.

دکتر بهروز حمزه دبیر علمی کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره را معرفی توانمندی­های استان، دانشگاه و دانشکده عنوان کرد و افزود: سلامت همواره برای جامعه مهم بوده و هست و ما هم هدف داریم با برگزاری این کنگره و بهره­گیری از سخنرانی اساتید صاحب­نظر داخلی و خارجی، قدمی در راستای پیشرفت و ارتقای سلامت برداری و در پایان همکاری کارکنان و اساتید برای برگزاری بهتر خواستار شد.

در ادامه جلسه آقایان دکتر نچواک، دکتر اشتریان، دکتر پیرصاحب، دکتر حمزه، دکتر نجفی و دکتر قنبری درخصوص تلاش­های صورت گرفته برای راه­اندازی رشته­های تحصیلات تکمیلی صحبت کردند و پیشنهادات و نظرات حاضرات در راستای موفقیت در اخذ رشته­های تحصیلات تکمیلی ارائه شد.  


سیزدهمین مجمع عمومی
سیزدهمین مجمع عمومی
سیزدهمین مجمع عمومی
سیزدهمین مجمع عمومی
سیزدهمین مجمع عمومی
سیزدهمین مجمع عمومی 

 

 

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید