اخبار

حضور اعضای بورد تخصصی و انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

حضور اعضای بورد تخصصی و انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اعضای بورد تخصصی و انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران برای بررسی وضعیت رشته­های تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت و همچنین روند انجام برنامه­های دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران که در اردیبهشت ماه سال 94 در کرمانشاه برگزار خواهد شد در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور یافتند.

در جلسه روز دوشنبه مورخ 25/12/93 اعضای بورد تخصصی با بررسی وضعیت تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت و بررسی درخواست­های گروه­های آموزشی دانشکده، بستر راه­اندازی برخی رشته­های تحصیلات تکمیلی را مطلوب ارزیابی و نوید فعال شدن برخی رشته­ها را در آینده نزدیک اعلام داشتند.

در این جلسه دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت کرمانشاه گفت: دانشکده بهداشت از پتانسیل­های علمی اساتید، فضای فیزیکی و امکانات آزمایشگاهی مطلوبی برخوردار است و راه­اندازی برخی رشته­هایی که بستر آنها در دانشکده مهیا شده است می­تواند در راستای ارتقای این دانشکده مؤثر واقع شود.

دکتر پاسدار درخصوص برگزاری دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران گفت: اعضای برگزارکننده کنگره طی 6 ماه گذشته فعالیت­های خوبی داشته­اند و امورات مهم به صورت مطلوب صورت گرفته و حضور اعضای بورد تخصصی و انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در کرمانشاه هم می­تواند فرصت مناسبی باشد که ما با  بهره­گیری از تجربه و توان آنان کنگره را به نحو مطلوبی برگزار نماییم.

رئیس دانشکده بهداشت بالا بودن بار عملی کنگره را با حضور اساتید صاحب نام را یکی از اهداف کنگره خواند و خلاقیت و نوآوری و ارائه مقالاتی با محتوای دانش و علوم پیشرفته را بسیار مهم دانست.

در ادامه برنامه خانم دکتر فاطمه رجعتی از اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت و عضو کمیته علمی و اجرایی کنگره به نمایندگی از دبیرخانه کنگره گزارش مبسوطی از فعالیت­های صورت گرفته در 6 ماه گذشته و برنامه­های آتی به حضار ارائه نمود.

دکتر بهروز حمزه دبیر علمی کنگره: هدف از برگزاری این کنگره را معرفی توانمندی­ها و پتانسیل­های استان، دانشگاه و دانشکده بهداشت و نقش آموزش کنگره عنوان کرد و افزود فراهم ساختن فرصت مناسب برای تبادل افکار و اندیشه­ها و بهره­مندی از سخنرانی و مقالات اساتید صاحب نام خارجی و داخلی دو امر مهمی است که در کنگره مدنظر قرار گرفته است.

دکتر محمدحسین تقدیسی رئیس انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران:

برگزاری کنگره و مخصوصاً بین­المللی کار سختی استو این مسأله وحدت و همبستگی خاصی نیاز دارد که با بررسی انجام شده این پتانسیل در کرماشاه به خوبی موجود است.

وی افزود: ما بایستی سعی کنیم حمایت طلبی سازمان­های سلامت محور را داشته باشیم تا اثرات مثبت این کنگره در سیاست­های کشور خود را نشان دهد.

دکتر حمید اله­وردی­پور عضو انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران:

تلاش در جهت ایجاد بستری مناسب برای بهره­مندی از سخنرانان صاحب نام داخلی و خارجی را مهم دانستند و افزود: میهمانان خارجی صاحب نامی در این کنگره شرکت خوهند کرد که می­تواند کنگره را از لحاظ بار علمی ارتقاء بخشید.

دکتر هرمز سنایی نسب عضو انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران:

هدف از برگزاری کنگره را وسیله­ای برای بهره­مندی از توان و تجربه حاصل شده در سایه کشورها و دانشگاه­ها عنوان کرد و تلاش برای حضور اساتید مجرب، خلاق، نوآور با دانش روز را امری ضروری دانست.     

بازدید بورد آموزش بهداشت
بازدید بورد آموزش بهداشت
بازدید بورد آموزش بهداشت
بازدید بورد آموزش بهداشت

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید