اخبار

دومین کنگره بین­المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در کرمانشاه برگزار شد.

دومین کنگره بین­المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در کرمانشاه برگزار شد.

دومین کنگره بین­المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران با حضور اساتید صاحب نظر داخلی و خارجی و دانشجویان در دانشگاه علوم­پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

مراسم افتتاحیه­ی این کنگره با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم­پزشکی، سرپرست دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، یکی از اعضای فرهنگستان (اتحادیه­ی جهانی ارتقای سلامت)  (IUHPE)، اساتیدی از امریکا، انگلیس، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، افغانستان و عمان و اساتید داخلی و جمع کثیری از شرکت­کنندگان در محل تالار انتظار و به مدت سه روز از 31-29 اردیبهشت ماه 94 برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علوم­پزشکی کرمانشاه و رئیس کنگره در مراسم افتتاحیه گفت: در برنامه­های سلامت محور توانمندسازی و ارتقای خود مراقبتی فردی و اجتماعی سرلوحه­ی امور قرار گرفته و همچون چتری سایه­ی آن بر آحاد جامعه گسترده شده است.

دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه افزود: استفاده از فضای سایبری، شبکه­های مجازی و تلفن­های همراه با رویکرد تکنولوژی سلامت محور و بررسی موضوع خود مراقبتی و آموزش سلامت را از محورهای مدنظر در کنگره عنوان کرد.

رئیس دانشگاه: تبادل نظر و بهره­مندی از دانش و تجربه اساتید صاحب نام و مقالات ارسالی آنها برای رسیدن به راهکارهای عملی و علمی آموزش و ارتقای سلامت و استفاده از متدهای علمی به روز را از اهداف کنگره برشمرد و شناسایی عوامل اثرگذار بر سبک زندگی حاشیه­نشینی از جمله بر شغل، مسکن و محیط­های اجتماعی را از مباحث این کنگره دانست.

استاندار کرمانشاه که در این مراسم سخنرانی می­کرد گفت: با توجه به اینکه الگوی بیماری­ها از واگیر به مزمن تغییر کرده و زمان آن رسیده است که مسئولین و آحاد جامعه برای پیشگیری از این بیماری­ها آموزش­های لازم در نظر گرفته شود.

مهندس رضایی استاندار کرمانشاه مقوله سلامت را از ارکان توسعه­یافتگی پایدار و عامل پیشرفت و ارتقای جامعه دانست.

استاندار پیشگیری را بسیار مهم دانست و افزود تخصیص بودجه در این مسیر می­تواند اثرات مثبت به همراه داشته باشد و سلامت را تضمین نماید.

دبیر اجرایی کنگره در این مراسم گفت: 1200 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد که 577 مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

دکتر بهزاد کرمی­متین دبیر اجرایی کنگره افزود 90 سخنرانی و 487 پوستر به سمع و نظر شرکت­کنندگان رسید که 20 سخنرانی در زمینه­های تخصصی و کلیدی بودند.

در ادامه مراسم دکتر مگی دیویس نماینده اتحادیه جهانی ارتقای سلامت (IUHPE) و دکتر شهرام رفیعی­فر مدیرکل دفتر آموزش سلامت وزارت بهداشت نیز به ایراد سخن پرداختند و آموزش و ارتقای سلامت را برای افزایش سطح سلامت جامعه جهانی مؤثر دانستند.

عکسهای کنگره 11

عکسهای کنگره 10

عکسهای کنگره 7

عکسهای کنگره 15 
عکسهای کنگره 6
عکسهای کنگره 5
عکسهای کنگره 4
عکسهای کنگره 3
عکسهای کنگره 2
عکسهای کنگره 1 

عکسهای کنگره 18
عکسهای کنگره 17
عکسهای کنگره 16 

عکسهای کنگره 14
عکسهای کنگره 13
عکسهای کنگره 12 
 
 

عکسهای کنگره 8 

عکسهای کنگره 20

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید