اخبار

همایش دانشجویان جدید الورود در دانشکده بهداشت

همایش دانشجویان جدیدالورود با حضور ریاست دانشکده، معاون آموزشی، معاون اداری مالی، مدیران گروه­های آموزشی، اعضای هیئت علمی دانشکده و معاون اداری مالی شهرداری منطقه دو جناب آقای مهندس عباسی و هیئت همراه در تاریخ یکشنبه 29/11/91 در دانشکده بهداشت برگزار گردید.

 در ابتدا جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده ضمن عرض خوش­آمد گویی و پا نهادن به دنیای جدیدی از علم به دانشجویان جدیدالورود، بیان داشت که دانشکده بهداشت از سال 1376 به صورت مستقل شروع به کار کرده و به همت اساتید برجسته و مجرب، اکنون در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته­های مهندسی بهداشت محیط و آمارزیستی، دانشجو می­پذیرد و اظهار داشت که بزودی رشته اپیدمیولوژی نیز راه­اندازی خواهد گردید.

دکتر لیمویی ضمن آگاه سازی دانشجویان از رشته­های مختلف تحصیلی در دانشکده و بیان اهمیت هر کدام از آنها، از دانشجویان خواست تا با اشراف بر آئین­نامه آموزشی، برنامه­ریزی اثربخشی جهت گذراندن ترم­های تحصیلی بطور موفقیت­آمیز و فارغ­التحصیلی داشته باشند.

در خاتمه بياناتش از حضور معاون محترم شهرداری جناب آقای مهندس عباسی و هیئت همراه ایشان، تشکر و قدردانی به جا آوردند.

در ادامه رئیس محترم دانشکده جناب آقای دکتر یحیی پاسدار ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود و تقدیر از هیئت محترم شهرداری جهت حضور در این همایش، دانشگاه را به عنوان سنگر علم و دانش معرفی کردند و بیان داشتند که دانشگاه و دانشجو به صورت یک معادله دو طرفه می­باشد که دانشجویان با حضور در دانشگاه از طرفی آینده خود را پایدارتر ساخته و از طرفی باید به عنوان عضوی پر خیر و برکت به جامعه یاری رسانند.

دکتر پاسدار بیان داشت اساتید با سوزاندن شمع عمر خود، روشنایی لازم را برای دانشجویان فراهم می­نمایند تا در پرتو آن به رشد و تعالی علمی خود ادامه دهند واز دانشجویان انتظار می­رود که علم را آنطور که شایسته آن است، پذیرا باشند تا خود آنها به عنوان اساتید آینده به دانشجویان خود و جامعه خدمت­رسانی کنند.

ایشان اظهار داشت که تقریباً 50میلیون تومان برای تربیت هر دانشجوی کارشناسی مصرف می­شود و انتظار می­رود که دانشجویان امروزی در قالب متخصصین شایسته به طور ثمربخشی در آینده، این هزینه­ها را جبران کنند.

همچنین با توجه به رایگان بودن تحصیل در ایران وبالاتر بودن از این حیث حتی از کشورهای اروپایی و آمریکایی، به غنیمت شمردن فرصت کوتاه دوران تحصیل برای با سواد شدن و یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تأکید داشتند. در خاتمه از حضار در جلسه تقاضا داشتند که در آموختن به همدیگر بخشنده باشیم. 

جدیدالورود 29 بهمن -3

 

جدیدالورود 29 بهمن

 

جدیدالورود 29 بهمن -2

 

جدیدالورود 29 بهمن -5

 

جدیدالورود 29 بهمن -4

 

جدیدالورود 29 بهمن -6

 

۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید