اخبار

جلسه ی معارفه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 93-92 با حضور رئیس دانشکده، معاونین و اعضاء هیأت علمی

جلسه­ی معارفه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 93-92 با حضور رئیس دانشکده، معاونین و اعضاء هیأت علمی در روز دوشنبه مورخ 8/7/92 در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی فارابی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده درخصوص مسائل علمی و رعایت ادب و احترام متقابل بین استاد و دانشجو سخنرانی نمودند. دکتر پاسدار ضمن اشاره به استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات دانشکده به دانشجویان یادآور گردیدند: همانطور که امکانات موجود از دانشجویان فارغ­التحصیل تحویل گرفته شد شایسته است به نحو قابل قبول محافظت گردیده و به نسل بعدی دانشجویان تحویل گردد. سپس جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی ضمن خوش­آمد گویی به دانشجویان و معرفی گروه­های آموزشی از دانشجویان خواستند که ورود به دانشگاه را نقطه پایان تلقی ننمایند و اظهار داشتند: در این دانشکده دوره­های کارشناسی ارشد راه­اندازی شده و بزودی در چند رشته دیگر این دوره تأسیس خواهد گردید....

در ادامه جناب آقای دکتر علی الماسی عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط ضمن معرفی خود و خوش­آمد گویی به دانشجویان، آنها را به تحصیل علم و دانش و اهتمام در پژوهش تشویق و راهنمایی نمودند. سپس آقای دکتر بهزاد کرمی­متین عضو هیأت علمی و مدیر گروه بهداشت عمومی و آقای مهندس حاجیعلی یارتیره عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه­ای ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان به معرفی گروه­های بهداشت عمومی و بهداشت حرفه­ای پرداخته و آمادگی خود را جهت مشاوره تحصیلی با دانشجویان اعلام نمودند.

جلسه معارفه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

3 جدیدالورود 92
4 جدیدالورود 92
2 جدیدالورود 92
1جدیدالورود 92
جدیدالورود 92

۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید