اخبار

بازدید هیأت بورد آموزش بهداشت از دانشکده بهداشت

بازدید هیأت بورد آموزش بهداشت از دانشکده بهداشت
جناب آقای دکتر سید مهدی هزاوه ای عضو محترم هیأت بورد آموزش بهداشت جهت تأسیس دوره کارشناسی ارشد آموزش بهداشت از دانشکده بهداشت بازدید نمودند.

جناب آقای دکتر سیدمهدی هزاوه­ای در بدو ورود به دانشکده بهداشت در محل دفتر ریاست دانشکده بهداشت مستقر و در معیت اعضای هیأت علمی گروه­ آموزشی بهداشت عمومی و سایر گروه­های آموزشی دانشکده و رئیس و معاونین محترم به بحث و گفتگو پیرامون رشته آموزش بهداشت پرداختند.

در ابتدا جناب آقای دکتر محمد پالش از جناب آقای دکتر هزاوه­ای درخواست نمودند کمبودهای مورد نیاز را اعلام نموده تا نقاط قوت را تقویت کند.

دکتر پالش اظهار داشتند که هدف دانشکده رسیدن به نقطه عطف بهداشت در استان هست و خواهد بود.

در ادامه جناب آقای دکتر اشتریان نیز اظهار نمودند که هرچند ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، ولی به هر حال انتظار می­رود که با نگاه به چشم انداز آینده دانشکده بهداشت، با وسعت دید بیشتری به تجهیزات موجود توجه شود.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت نیز بیان داشتند که توانایی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم­پزشکی کرمانشاه در سطح بالایی بوده و ما واقعاً احساس می­کنیم که کارشناسی ارشد رشته آموزش بهداشت با توجه به شرایط موجود، حق طبیعی دانشگاه بوده و خواستار نظر مثبت جناب آقای دکتر هزاوه­ای به این موضوع بودند.

دکتر هزاوه­ای بیان داشتند که اعضای هیأت علمی این دانشکده همدلی بالایی داشته و این یک نکته بسیار مثبت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. مسئله دیگر توانایی اعضای هیأت علمی موجود می­باشد که طبق شواهد این نیز یک نقطه قوت برای دانشکده بهداشت می­باشد.

در ادامه گفتند: ما مسئولیم که از طرفی باید به نیاز دانشگاه جهت پذیرش دانشجو توجه کنیم و از طرفی باید به کیفیت آموزش برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز توجه شود تا تعادل بهینه بین این دو بوجود آید.

همچنین اظهار داشتند که دانشجویان هم انتظار دارند که متخصص هر رشته خاص به آنها تدریس کنند و بحمداله شرایط موجود در دانشکده بهداشت این انتظار ما را برآورده می­کند.

در ادامه بیان نمودند که هسته اصلی و مسئولیت برای تربیت دانشجویان به عهده اعضاء هیأت علمی می­باشد و دانشجو نیاز به حمایت علمی استاد دارد. به شرطی که شرایط نسبی ضروری وجود داشته باشد.

ایشان پس از بازدید از اتاق دانشجویان، مرکز کامپیوتر، Media lab ، کتابخانه، کلاس دانشجویان ارشد، مرکز تحقیقاتی دانشکده بیان داشتند با توجه به وجود اعضاء هیأت علمی با تجربه علمی و اجرایی بالا در این رشته، فضای فیزیکی مناسب دانشکده بهداشت، وجود 8 مجله در دانشگاه علوم پزشکی ، مرکز کامپیوتر با تعداد کامپیوتر کافی و حضور متخصصین اپیدمیولوژی و آمار زیستی که یک ضرورت می­باشد از نقاط قوت این دانشکده است. 

 


بازدید عمومی 6
بازدید عمومی 5
بازدید عمومی 3
بازدید عمومی 2
بازدید عمومی 1  

۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۶:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید