اخبار

هشتمین جلسه مجمع عمومی اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت

هشتمین جلسه مجمع عمومی اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت

هشتمین جلسه مجمع عمومی اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت با حضور رئیس دانشکده جناب آقای دکتر یحیی پاسدار، معاون آموزشی جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی و دکتر محمد مهدی سرمدی معاون اداری مالی و اعضای محترم هیئت علمی در تاریخ 09/10/92 تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر پاسدار اعلام نمودند که پروژه بازیافت فاضلاب بیمارستان تا بهار 1393 افتتاح می­شود.

زیر ساخت های دانشکده تا حدودی بهبود یافته و همچنان پیگیر رشته­های تحصیلات تکمیلی در دانشکده بهداشت هستیم و به احتمال زیاد مهر ماه سال آینده در رشته­های تغذیه، آموزش بهداشت و اپیدمیولوژی دانشجوی کارشناسی ارشد خواهیم پذیرفت.

جناب آقای دکتر پاسدار تأکید کردند که اعضاء هیأت علمی و دانشجویان باید با شتاب و کیفیت بهترین از امکانات آزمایشگاهی فراهم شده در دانشکده بهداشت استفاده کنند تا دانشکده بتواند در سال­های آینده هم در رتبه­های بالای پژوهشی دانشگاه قرار بگیرد.

بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقاء پژوهشی با استفاده از امکانات آزمایشگاهی موجود در دانشکده، همچنین اجرای طرح­های تحقیقاتی مشترک با دانشکده­ها یا دانشگاه­های دیگر از دیگر موضوعاتی بود که مورد تبادل نظر قرار گرفت.

مقرر گردید هر گروه آموزشی برنامه­ استراتژی خود را برای 5 سال آینده تهیه و ارائه نماید که این برنامه باید طبق امکانات موجود و تخصص منابع انسانی باشد.

همچنین مصوب گردید که تحقیقات پژوهشی بهتر است کاربردی و در جهت حل مشکلات موجود در جامعه باشد  که مقالات معتبر و جامع خوبی را می­توان از اینگونه تحقیقات استخراج نمود. ( اولویت­بندی تحقیقات)

همچنین مقرر گردید که بین گروه­های آموزشی از نظر هزینه کرد تعادل برقرار گردد.

در پایان نیز مقرر شد که بین دانشکده بهداشت با سازمان­های داخل و خارج از دانشگاه تفاهم­نامه­های تهیه و امضاء گردد......

 ارتقاء بخش ارتباط با صنعت

دکتر موسوی مسئول تهیه کتابچه توانمندی­های دانشکده

دکتر هاشمیان سرپرست بانک علمی EBook

دکتر محمدی مسئول بخش ارتباط با صنعت

 


هشتمین مجمع هیئت علمی2
هشتمین مجمع هیئت علمی

 

 

 

۱۰ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید